۱۰ مدل تیپ لباس پسرانه جذاب

در این مقاله ده مدل تیپ لباس پسرانه جذاب را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید هر یک از این پیشنهادات را برای کودک خود تهیه کنید و استایلی فوق العاده برای او بسازید. توجه کنید که تمامی این ترکیب ها جذاب و ارزان هستند. اما ممکن است ترکیب خاصی به کودک شما بیشتر بیاید که توصیه می کنیم همان را برایش انتخاب کنید.

تیپ لباس پسرانه جذاب با کت و شلوار

تیپ لباس پسرانه جذاب با کت و شلوار

مدل های بسیار شیکی از انواع تیپ جذاب لباس پسرانه را می توانید با کت و شلوار برای کودک بسازید. کت و شلوارها معمولاً در سه دسته برش آمریکایی، برش انگلیسی و برش ایتالیایی دوخته می شوند. مدل های مختلق کت و شلوارهای پسرانه بسیار سبک هستند و کودکان می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.

دقت کنید که یک کت و شلوار مناسب، به اکسسوری هایی مانند کفش، کراوات و کلاه مناسب نیاز دارد. با کمک این اکسسوری ها، یک استایل کامل برای کودک می سازید.

تیپ لباس پسرانه جذاب با پالتو

تیپ لباس پسرانه جذاب با پالتو

در فصل زمستان، انواع پافر ها و کاپشن ها را می توانید به تن کودک کنید. اما اگر به دنبال تیپ جذاب لباس پسرانه در زمستان هستید، به شما خرید انواع پالتوی پشمی را توصیه می کنیم. یک پالتو را با یقه اسکی و شلوار جین می توانید به زیبایی برای کودکتان ست کنید.

برخی پسربچه ها دوست دارند از پالتوهای سبک تر استفاده کنند. در این صورت یک پالتو از جنس کشمیر، می تواند گزینه خوبی برای کودک باشد.

مشاهده محصول: لباس پسرانه

تیپ لباس پسرانه جذاب با بافت

تیپ لباس پسرانه جذاب با بافت

بافتنی ها دوست داشتنی ترین لباس های زمستانی هستند. برای اینکه با بافتنی، یک تیپ لباس پسرانه جذاب برای کودک بسازید، باید رنگی را انتخاب کنید که به چهره او بیاید. اگر کودک شما لاغر است، بافتنی باید نازک باشد تا کودک در آن گم نشود. و اگر کودک اندکی تپل است، باید از بافتنی با طرح بافت عمودی استفاده کنید.

هنگام خرید، دقت کنید جنس بافتنی سنگین یا حساسیت زا نباشد تا کودک بتواند مدت ها آن را به تن داشته باشد. برخی بافتنی ها در داخل جنس متفاوتی دارند. پس از هر دو طرف لباس کودک را بررسی کنید و مطمئن شوید که برای او مناسب است.

تیپ لباس پسرانه جذاب با پیراهن مردونه

تیپ لباس پسرانه جذاب با پیراهن مردونه

پیراهن های مردانه نیز لباس هایی عالی هستند که در تمامی فصول می توانید با آن ها یک تیپ لباس پسرانه جذاب بسازید. در آب و هوای سرد، می توانید پیراهن مردانه را با یک تیشرت یا هودی ست کنید تا کودک گرم بماند.

در فصل گرم سال، پیراهن مردانه را به تنهایی یا روی یک رکابی عرقگیر به تن کودک کنید. دقت کنید که پیراهن مردانه کودک شما، باید حتماً به موقع اتوکشی شود تا تیپ کودک همچنان جذاب بماند.

تیپ لباس پسرانه جذاب با استایل کرم رنگ

تیپ لباس پسرانه جذاب با استایل کرم رنگ

استایل تمام سفید یا تمام کرم رنگ می تواند تیپ لباس پسرانه جذابی تشکیل دهد. رنگ بندی دقیق این استایل باید با توجه به رنگ پوست و موی کودک انتخاب شود. اگر از ترکیبی صحیحی استفاده کنید، این استایل بسیار شیک خواهد بود.

بهتر است این تیپ را در استایل کلاسیک برای کودکتان ست کنید. یعنی از استفاده از کت یا شلوارهای ورزشی در این تیپ لباس پسرانه جذاب، پرهیز کنید.

تیپ لباس پسرانه جذاب با ست تیشرت و شلوارک

تیپ لباس پسرانه جذاب با ست تیشرت و شلوارک

استفاده از تیشرت و شلوارک، راحت ترین روشی است که می توانید برای کودک خود، یک تیپ لباس پسرانه جذاب بسازید. در این ترکیب می توانید نظر خود کودک را نیز جویا شوید. تا از میان گزینه های موجود، لباسی برای او بخرید که خودش آن را دوست داشته باشد.

این ترکیب را می توانید به کمک کفش ورزشی و کلاه تکمیل کنید. دقت کنید که تیشرت و شلوارک، لباس های بیرونی فوق العاده ای برای تابستان و بهار هستند.

مشاهده محصول: ست لباس پسرانه

تیپ لباس پسرانه جذاب با سرهمی

تیپ لباس پسرانه جذاب با سرهمی

سرهمی ها به خصوص سرهمی های از جنس کبریتی، لباس هایی فوق العاده برای پسر بچه ها هستند. کافی است کمی در تهیه سرهمی دقت کنید تا یک تیپ لباس پسرانه جذاب و فوق العاده برای کودک خود بسازید.

سرهمی های بچگانه بسیار راحت هستند. کودک می تواند با آن ها به راحتی بازی و فعالیت کند. پس می توان گفت سرهمی لباسی مناسب برای پسربچه ها است.

تیپ لباس پسرانه جذاب با شلوار ساس بند دار

تیپ لباس پسرانه جذاب با شلوار ساس بند دار

شلوارهای ساسبند دار یا ساسپندر نیز لباس هایی بسیار شیک هستند که بیشتر با کفش های مردانه و بلوزهایی چهارخانه یا راه راه، به زیبایی ست می شوند.

این نوع شلوارها در گذشته، محبوبترین شلوارها برای کودکان بوده اند. علت این مسئله، این است که راحت هستند و کودک مدام مجبور نیست محل شلوارش را روی کمرش تنظیم کند یا آن را بالا بکشد.

تیپ لباس پسرانه جذاب با کت اسپرت

تیپ لباس پسرانه جذاب با کت اسپرت

یک کت تک اسپرت، به تنهایی تیپ لباس پسرانه کودک شما را جذاب می کند. اگر کت تک اسپرت را با بلوز و شلوار مناسب و زیبایی ست کنید، یک استایل به یاد ماندنی برای کودک خود خواهید ساخت.

دقت کنید که بر خلاف کت شلوار های رسمی، با کت اسپرت می توانید استایل کژوال زیبایی ست کنید. پس نیازی به استفاده از کروات، جلیقه یا کمربند چرمی در این تیپ نیست.

مطالعه کنید: بهترین پوشاک پسرانه متناسب با هر فصل 

تیپ لباس پسرانه جذاب با تیشرت و جین

تیپ لباس پسرانه جذاب با تیشرت و جین

ترکیب تیشرت و شلوارک جین می تواند یک تیپ لباس پسرانه بیرونیِ جذاب باشد. این ست را در فصل تابستان و بهار می توانید به تن کودک کنید. اگر تیشرت و شلوارک جین را با یک کتانی پسرانه راحت ست کنید، جذابیت تیپ کودک چند برابر می شود.

نکته مهم در این تیپ این است که به رنگ های مورد علاقه کودک توجه نشان دهید. همچنین سعی کنید اجزای این ست، دقیقاً اندازه کودک شما باشند. در این صورت استایل او شیک می شود و برای استفاده در بیرون از خانه نیز کاملاً مناسب خواهد بود.