۱۲ مدل لباس پسرانه بچگانه برای عید 1403

در سالهای اخیر، مدل لباس پسرانه نیز تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است. لباس پسرانه امروزه تنوع زیادی دارد. همین ممکن است باعث شود شما والدین مهربان، برخی از انواع مدل لباس پسرانه عید 1403 را نشناسید. این مقاله، هم به والدین و هم به کودکان کمک می کند تا با مدل های جدید و به روز آشنا شوند تا بدانند در عید 1403 چه گزینه هایی برای انتخاب دارند. پس اگر شما نیز به راهنمایی نیاز دارید، همراه ما باشید و مقاله را مطالعه کنید.

 
 

مدل لباس پسرانه عید 1403 در روزهای سرد

ممکن است عید 1403، کمی سرد باشد یا خانواده شما به مناطقی سفر کنند که هوا در نوروز، هنوز خنک است. در این صورت خرید لباس های پسرانه گرم به شما والدین توصیه می شود. اگر می خواهید با برخی از مدل های لباس پسرانه عید 1403 ویژه آب و هوای سرد آشنا شوید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

اما توجه کنید که این درست نیست که همان لباس زمستانی کودک را در این ایام به تن او کنید. دقت کنید که اگر لباس هایش هنوز سالم و تمیز است، در این صورت می توانید مدل لباس پسرانه عید 1403 جدیدی برای کودک تهیه نکنید. اما در هر حال، نوروز این را می طلبد که لباس جدیدی به تن کودک کنید. پس حداقل یکی دو قطعه لباس جدید و زیبا برای پسربچه ها نیز، تهیه کنید.

مدل لباس پسرانه عید 1403 در روزهای سرد

ست بافتنی

در بهاری سرد، یک ست بافتنی مناسب مانع سرما خوردن کودک می شود. اگر احساس می کنید که سرما ممکن است به دست یا گوش بچه بزند، می توانید یک ست کامل یا یک ست شال گردن و دستکش برای او بخرید.

مشاهده کنید: لباس بچگانه

مدل لباس پسرانه عید 1403 در روزهای سرد هودی و شلوار جین

هودی و شلوار جین

هودی در سال های اخیر، در میان کودکان و نوجوانان نیز ترند شده است. فقط توجه کنید که برای فصل بهار، اگر کودک خودش نیز تمایل دارد بهتر است هودی به رنگی زیبا و روشن برایش تهیه کنید. همچنین شلوار جین تیره را به این بهانه که آلودگی رویش مشخص نمی شود، به اجبار برای کودک نخرید و به جذابیت استایلش هم فکر کنید. هرچند ترکیب هودی با هر شلواری می تواند یکی از بهترین انواع مدل لباس پسرانه عید 1403 باشد.

شلوار پسرانه مدل اسلش کد 504015

شلوار پسرانه مدل اسلش کد 504015

مشاهده و خرید

ست پسرانه شیک تیشرت و شلوار تن زین 503030

ست پسرانه شیک تیشرت و شلوار تن زین 503030

مشاهده و خرید

مدل لباس پسرانه عید 1403 در روزهای سرد پیراهن کبریتی و جین

ست پیرهن کبریتی و شلوار جین

اگر به دنبال یک لباس گرم و در عین حال شیک و ترندی هستید، ست پیراهن کبریتی مخملی و شلوار جین را به شما توصیه می کنیم. اگر این ست را با اکسسوریهایی مانند ساعت یا کلاه زمستانی استفاده کنید، جذابیت استایل کودک را چند برابر می کنید.

مدل لباس پسرانه عید 1403 در روزهای گرم

اگر به دنبال چند مدل لباس پسرانه عید 1403 برای آب و هوای گرم تر هستید، بهتر است به ترکیب های ساده و تابستانه فکر کنید. لباس هایی مانند تیشرت و شلوارک، تیشرت و شورتک یا پیراهن و شلوارک، همگی برای استفاده در نوروزی گرم مناسب هستند.

مدل لباس پسرانه عید 1403 در روزهای گرم کارگو و تیشرت

تیشرت و شلوار کارگو

تیشرت و شلوار کارگو یکی از بهترین ترکیب هایی است که می توانید برای مدل لباس پسرانه عید 1403، انتخاب کنید. این لباس در عین راحتی و خنک بودن، خوش استایل نیز هست. بنابراین تیپی فوق العاده برای کودک شما خواهد بود.

مشاهده کنید: لباس پسرانه

مدل لباس پسرانه عید 1403 در روزهای گرم پیرهن شلوار

ست پیراهن و شلوار

ست پیرهن مردونه با شلوار پارچه ای نیز یکی از بهترین مدل های لباس پسرانه عید 1403 است. به خصوص اگر پیرهن مردانه دکمه باز را با یک تیشرت ساده ست کنید، می توانید کودک را برای تغییرات دمای هوا آماده کنید. در این صورت، فرزند شما اگر گرمش شد می تواند لایه رویی را از تن در بیاورد و برعکس.

شلوار پسرانه مدل اسلش کد 504016

شلوار پسرانه مدل اسلش کد 504016

مشاهده و خرید

ست لباس پسرانه مدل Kids کد 503023

ست لباس پسرانه مدل Kids کد 503023

مشاهده و خرید

مدل لباس پسرانه عید 1403 در روزهای گرم تیشرت و جین

ست تیشرت و شلوار جین

ترکیب تیشرت با شلوار جین نیز، از زیباترین و مد روز ترین مدل های لباس پسرانه برای عید 1403 است. این ست به حدی محبوب و پرفروش است که بسیاری از تولیدی ها، این ترکیب را به صورت ست به بازار عرضه می کنند.

مدل لباس پسرانه عید 1403 جدید

برخی از مدل های لباس پسرانه عید 1403، جدیدتر هستند و همین امسال مد شده اند. در این بخش شما را با این مدل ها راهنمایی می کنیم.

مدل لباس پسرانه عید 1403 جدید دورس و کارگو

دورس و کارگو

ترکیب دورس و کارگو کاملا جدید و مطابق مد روز است. از آنجایی که یک شلوار کارگوی کتانی ضخیم می تواند بدن کودک شما را گرم نگه دارد، در ترکیب با دورس، یک ترکیب بهاری فوق العاده می سازد. این مدل لباس پسرانه عید 1403، امسال مد شده است.

 مدل لباس پسرانه عید 1403 جدید کتانی با کارگو

شلوار کارگو با کتانی

اگر مدل لباس پسرانه عید 1403 فرزندتان را با شلوار گارکو ترکیب می کنید، به شما توصیه می کنیم از یک کتانی باکلاس نیز استفاده کنید. اگر از اکسسوری های مناسبی در این ترکیب استفاده کنید، استایل لوکسی برای پسر خودتان درست می کنید.

ست با شلوار گتر دار

شلوارهای گتر دار امروزه محبوبیت زیادی دارند و علت این مسئله این است که از ورود سرما به درون شلوار، جلوگیری می کنند. پس یک لباس پسرانه ی مناسب عید را با این نوع شلوار، در مناطق بادخیز ست کنید.

مدل لباس پسرانه عید 1403 شیک

برخی از والدین دوست دارند لباس هایی فوق شیک به تن کودک کنند. اگر شما نیز از این دسته هستید، حتماً می خواهید بدانید بهترین مدل لباس پسرانه شیک برای عید 1403 کدام است. اولین مدلی که به شما پیشنهاد می کنیم، کت و شلوار کلاسیک با کفش مردانه است.

بدی استفاده از این نوع کت و شلوار در استایل کودک، این است که کمی جلوی فعالیت راحت پسرها را می گیرد. پس در ادامه شما را با برخی مدل های شیک و در عین حال راحت آشنا می کنیم. کودک می تواند این مدل لباس ها را به تن کند و به راحتی بازی و گردش کند.

ست تیشرت و شلوارک پسرانه کد 503032

ست تیشرت و شلوارک پسرانه کد 503032

مشاهده و خرید

ست لباس پسرانه مدل SCANIA کد 503022

ست لباس پسرانه مدل SCANIA کد 503022

مشاهده و خرید

مدل لباس پسرانه عید 1403 شیک

کت و شلوار اسپرت

کت و شلوارهای اسپرت، بسیار راحت تر از کت و شلوارهای رسمی هستند. به خصوص که اگر جنس آن ها کتان یا پنبه سبک باشد. در عین شیک بودن می توانند بهترین مدل لباس پسرانه عید 1403 برای بچه های شیک پوش باشند.

ست لباس پسرانه مدل N1 کد 503010

ست لباس پسرانه مدل N1 کد 503010

مشاهده و خرید

مدل لباس پسرانه عید 1403 شیک ست با شلوار سرهمی

ست با شلوار سرهمی

سرهمی ها فوق العاده راحت و مناسب هستند. این نوع لباس، در سال های اخیر بیشتر مد شده است و به همین دلیل می توان آن را یک مدل لباس پسرانه عید 1403 کاملاً شیک به حساب آورد. دقت کنید که استایل سرهمی نیز مهم است. یک سرهمی جین، بسیار شیک است و برای دید و بازدید نوروزی، کاملاً مناسب است.

پیراهن با کت جین

پیراهن با کت جین

ترکیب کت جین با هر لباسی، تیپ شیکی برای بچه ها می سازد. شاید بین مدل های مختلف لباس پسرانه عید 1403 گیر کرده اید و نمی دانید کدام را تهیه کنید. در این صورت می توانید یک کت جین عالی برای کودک خود تهیه کنید و تیپ او را چند برابر بهبود دهید.