ست کردن کفش ورزشی مردانه
۳ قانون ساده برای ست کردن کفش ورزشی مردانه

ست کردن کفش ورزشی مردانه، ساده ترین کاری است که می توانید انجام دهید. فرقی نمی کند کتانی شما چه طرح و نقشی دارد، شما با یک کتانی معمولی، می توانید استایل های مختلفی برای خودتان بسازید و از خود تناسب و هماهنگی فراوان لباس هایتان لذت ببرید. با ما همراه باشید تا سه نکته را در هنگام ست کردن کفش مردانه ورزشی را به شما یادآور شویم.

1- ست کردن کفش ورزشی مردانه در رنگ های مختلف

یکی از مواردی که هنگام ست کردن کفش ورزشی با سایر لباس های مردانه باید به آن توجه کنید، دقت به رنگ و هارمونی دیداری آن ها است. در این بخش، برخی از محبوب ترین رنگ های کتانی مردانه را برای شما بررسی می کنیم. دقت کنید که شما می توانید از توضیحات ما برای ست کردن سایر رنگ ها نیز استفاده کنید.

ست کردن کتانی سفید مردانه

کتانی سفید تقریباٌ با هر لباسی ست می شود و به همین دلیل، از پرفروش ترین انواع کفش ورزشی مردانه در بازار است. از شلوار رسمی و پارچه ای تا شلوارک، همه قابل ست کردن با کفش ورزشی مردانه سفید هستند و در مجموع، استایل های متنوع و مختلفی را برای شما ایجاد می کنند. روش های ست کردن کتانی سفید، انقدر زیاد است که ترجیح می دهیم در مقاله دیگری جزئیات آن را بررسی کنیم.

در این مقاله نیز به تعدادی از این روش ها اشاره کرده ایم.

ست کردن کفش اسپرت سیاه و سفید مردانه

کتانی سیاه و سفید یکی از ترکیب رنگ هایی است که به سادگی سن شما را ده سالی جوان تر نشان می دهند. اگر علاقه به ست کردن کفش ورزشی مردانه خودتان با استایل روز غربی دارید، حتما از تضاد این دو رنگ در کفشتان استفاده کنید. یک کتانی سیاه و سفید نایکی، یا یک سویشرت ورزشی بیسبالی سفید و مشکی، به زیبایی ست می شود. در زیر سویشرت نیز می توانید از یک تیشرت ساده و با رنگ خنثی و برای شلوار نیز از انواع جین با بلندی تا ساق پا استفاده کنید.

ست کردن کفش ورزشی قرمز

کتانی قرمز، شجاعت شما را در هنگام خرید کفش نشان می دهد. کفش قرمز آدبداس با شلوار لوله تفنگی مشکی و پیراهن جذب طوسی و مشکی، یک ست جذاب و خوش طرح برای شما می سازد. اگر به استفاده از رنگ های متنوع در هنگام ست کردن کفش ورزشی مردانه، تمایل دارید، رنگ های تم کرم نیز، تناقص جذاب دیداری ایجاد می کنند. به هرحال از پوشیدن شلوار دمپا با کتانی قرمز پرهیز کنید تا ظاهر کفش تان توسط شلوار پوشانده نشود. کتانی قرمز و یک شلوار مام استایل کرم رنگ، با تیشرت سفید و اکسسوری های استیل بنددار، امروزی ترین استایلی است که با یک کتانی قرمز ست می کنید.

ست کردن کفش اسپرت مردانه قهوه‌ای

اگر دنبال چالش نمی گردید و علاقه دارید بدون آنکه استایلتان به هم بریزد، کفش خودتان را با کفش های چرمی یا جیری تعویض کنید؛ کتانی قهوه ای، مخصوص شما است. از رنگ های تم خاکی، کرم قهوه ای و حتی سبز خاکی در لباس هایتان استفاده کنید. تا استایل تازه، شیک و در عین حال ساده ای برای خود بسازید. ست کردن کفش ورزشی مردانه قهوه ای، در استایل کلاسیک آسان تر است. و این رنگ  در کنار ساده ترین انواع شلوار جین و کت های بلند قهوه ای، ظاهری قابل اعتماد به شما می دهد.

ست کردن کفش کتانی سبز مردانه

کتانی سبز، انتخاب بولد شما در انواع کفش است. از آنجایی که سبز با رنگ های مختلفی مانند: آبی، زرد، نارنجی و قهوه ای به راحتی ست می شود، می توانید یک کفش کتانی های کپی سبز را با هر رنگی ست کنید. این رنگ کتانی، به شما ظاهری خلاق و جوان می بخشد. بنابراین بهترین روش ست کردن کفش ورزشی مردانه سبز رنگ شما، با شلوار جذب جین و پیراهن مردانه رنگی یقه باز است. در زیر پیراهن، از رنگهای خنثی استفاده کنید. اگر می خواهید می توانید از شلوار بگی نیز استفاده کنید و یک استایل مونوکروم و یا دو رنگ_ با رنگی خنثی مانند سفید و کرم_ برای خودتان بسازید.

ست کردن کفش کتانی طوسی با لباس مردانه

طوسی، این رنگ دوست داشتنی که در هر استایل و لباس شما می گنجد. اما توصیه می کنیم هنگام ست کردن کفش ورزشی مردانه با این رنگ، از رنگ های سرد استفاده کنید. این رنگ کفش ها، با شلوار های دمپا تا خورده و جین، استایل مردانه جذابی برای شما درست می کند. البته می توانید استایل کژوال خودتان را با شال آبی زمستانی و کاپشن اسپرت کروم رنگ تکمیل کنید. به هر حال طوسی با یک شلوار بگ سفید، خیلی بهتر از شلوار خاکی ست می شود. پس همیشه سفید را نیز مد نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: معروفترین تیشرت های جهان

2- ست کردن کفش ورزشی مردانه با شلوارهای مختلف

بسته به نوع شلواری که استفاده میکنید، برای ست کردن کفش ورزشی مردانه شما، توصیه های متنوع و مختلفی داریم. قطعاٌ ظاهر شلوار مام استایلی که دارید به اندازه شلوارک غیر رسمی نیست. پس بهتر است بدانید چه چیزی مناسب چه موقعیتی است تا یک انتخاب راحت داشته باشید. به علاوه هر رنگی از شلوارهایتان، مناسب هر رنگی از کفش نیست. برخی از مدل های شلوار، بیشتر در رنگ های به خصوصی تولید می شوند، پس برای کسب اطلاعات دقیقتر حتماٌ این قسمت را مطالعه کنید.

ست کردن کفش اسپرت مردانه با شلوارک

در ست کردن کفش ورزشی مردانه با شلوارک اسپرت، بهترین گزینه کفشی است که رنگش، مکمل شلوارک شما باشد. به هر حال، پوست شما تم گرمی به استایلتان می دهد؛ پس رنگهای سرد را برای ست کردن با شلوارک توصیه نمی کنیم. اگر بقیه آیتم های ست شما، در استایل مونوکروم و به رنگ سرد است، می توانید مثلا یک کفش آبی را با لباس هایتان امتحان کنید. اما اگر یک کتانی سفید به پا کنید، معجزه ای که در استایل ورزشی شما رخ می دهد را به وضوح حس می کنید. این مسئله به رنگ پوستان نیز بستگی دارد. اگر پوست خیلی روشن یا سبزه ای دارید، رنگ آبی تیره را با کفش نایک ایر مکس سفیدتان ست کنید. به هرحال شلوارک، نوع استایل شما را کاملا اسپرت و کژوال می کند و حالتی رسمی به شما نمی دهد. پس در انتخاب سایر لباس ها نیز وسواس خرج نکنید و فقط از پیراهن مردانه یا کت دوری کنید.
 کتونی ورزشی، کتونی سفید مردونه

ست کردن کفش ورزشی مردانه با شلوار جین

کفش اسپرت مردانه را در مدل ها، استایل ها و شیوه های متنوع و مختلفی با شلوار جین ست کنید. مثلاٌ با کفش قهوه ای یا کرم، شلوار جین خاکی یا آبی کثیف بپوشید. از آنجایی که هر دو المان های استایل غیررسمی هستند، تنها برای مراسم های خیلی رسمی مانند روز عروسی شما نامناسب هستند. در محیط کار، در دانشگاه، در دورهمی های خانوادگی و غیره، با اضافه کردن یک پولوشرت ساده یا یک کمربند چرمی شیک، این دو کمی ظاهری رسمی تر می گیرند. و برای استفاده شما در هر موقعیتی مناسب می شوند. اگر به استایل های فشن یا گوتیک علاقه دارید کافی است یک کفش مناسب را با شلوار جین مشکی خود ست کنید. سپس یک تیشرت ساده و رویش کاوری زاپ دار و پاره بپوشید و از زیبایی استایل خودتان لذت ببرید. همچنین برای استفاده از استایل لشی یا پانکی نیز شلوار جین گشاد یا بگی زاپ دار با کتانی سالامون کاملا مناسب است. کفش اسفنجی نیوبالانس شاید با هر شلواری مناسب نباشد اما قطعا به یک جین دمپا چین استایلی عالی می بخشد.

ست کردن کفش ورزشی مردانه با شلوار مام استایل

فرقی نمیکند شلوار از چه جنسی باشد، شلوار مام استایل، سن شما را در دهه 30 متوقف می کند. استفاده از کتونی ورزشی نایک به همراه این نوع شلوار، ظاهر شما را جذاب و مرتب نشان می دهد. توصیه می کنیم هنگام استفاده از این شلوار حتما از رنگ های ساده استفاده کنید. خصوصا کفش و شلوار سفید یا آبی به زیبایی با هم ترکیب می شوند. اگر بتوانید از اکسسوری هایی مانند کلاه یا هدبند نیز استفاده کنید ظاهر شما عالی می شود. به هرحال اگه چه استایل شما با شلوار بگی از کژوال کامل فاصله می گیرد، اما ظاهر یک فرد ساده پوش معمولی را به شما می دهد. می توانید از کت جین نیز برای خوشتیپ تر کردن خودتان استفاده کنید. شلوار مام استایل معمولا از جنس جین است اما اگر شلوار مام استایل کتانی می پوشید از کفش ورزشی کرم استفاده کنید.

ست کردن کفش ورزشی مردانه با شلوار بگی

اگر به استایل هیپ هاپ علاقمند هستید، حتما از ترکیب کتانی جردن با شلوار بگ استفاده کنید. شلوار بگ، یکی از جالب ترین انواع شلوارها است و تقریباٌ با آنچه در کمد لباستان هست، ست می شود. حتی یک شلوار خاکی بگی نیز برای ست کردن با کفش کتانی عالی است. کافی است به دنبال یک تیشرت، پیرهن یا رکابی ساده باشید که استایل شما را کامل کند. البته استفاده از اکسسوری های متنوع و بلند را فراموش نکنید. به هر حال شما با شلوار بگی می توانید یک استایل کاملا غیر رسمی داشته باشید. اگر چه اگر در انتخاب لباستان وسواس خرج کنید، این نوع ست کردن از شیک ترین انواع خواهد بود.

ست کردن کتانی مردانه با لباس ورزشی

اگر می خواهید کفشتان را فقط در موقعیت های ورزشی بپوشید، توصیه می کنیم یک ست ورزشی معمولی به رنگ دلخواهتان را با کفش های برند اسکیچرز ست کنید. این استایل، یک استایل معمول باشگاهی است. کیفیت لباس شما هنگام ورزش، بیشتر از ظاهر آن اهمیت دارد. بنابراین سعی کنید یک ست امن و راحت ورزشی را با این کتانی با کیفیت ست کنید تا سلامت شما در باشگاه دائماٌ تضمین بماند.

ست کردن کفش اسپرت مردانه با شلوار جین راسته

در میان انواع شلوار، یک شلوار راسته رسمی ترین نوع شلواری است که می توانید با یک کتانی بپوشید. اما نگران نباشید اگر به دنبال ست کردن شلوار خود با کفشتان در یک استایل غیررسمی هستید، کافی است تیشرتی امروزی و طرحدار چاپی بپوشید و کت جین اسپرتی به تن کنید. به این ترتیب جذابترین استایل را برای خودتان ایجاد می کنید. اگر احساس می کنید استایل شما بیش از حد ساده می شود از اکسسوری هایی مانند کلاه و یا عینک آفتابی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : پرکاربردترین لباس‌های پاییزه

3- ست کردن کفش ورزشی مردانه در استایل مختلف

شاید تعجب کنید از اینکه یک کتانی ساده در چه تعداد مدل و استایل به سادگی قرار می گیرد و تنوع لباس هایی که میتوانید با کفش ورزشی خودتان ست کنید چقدر زیاد است. در این قسمت شما را با این انواع کفش آشنا می کنیم.

 کفش ورزشی، کتونی رنگی مردونه

ست کردن کفش ورزشی مردانه با لباس های رنگی

توصیه می کنیم اگر نمی دانید چه رنگی برای ست شما مناسب تر است همیشه از کتانی سفید استفاده کنید. اگر تم کلی لباس های شما تیره است، کتانی طوسی و اگر لباس هایتان به رنگ های سرد تیره بیشتر متمایل هستند، کتانی مشکی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. هنگام انتخاب استایل خودتان، به رنگ مرجع لباس هایتان بیشتر توجه کنید. ممکن است یک کفش اسیکس رنگی شما را از این رو به آن رو کند. پس برای ست کردن با کفش لباس نخرید، بلکه کفش تان را روی لباس هایتان تست کنید و اگر مناسب بود آن را استفاده کنید.

ست کردن کفش ورزشی مردانه با استفاده از رنگ‌های متضاد

روانشناسی رنگها می گوید، تضاد و تناقص در رنگ ها، باعث می شود چشم درگیر شود و حس خوبی به اطرافیان منتقل کنید. اما در انتخاب و استفاده از کتانی مشکی با سایر لباس ها دقت کنید. عموماٌ رنگ کتانی مشکی با رنگ های مختلفی در تضاد است اما بهتر است با استایل تم آبی تیره یا طوسی ست نشود زیرا در این صورت، استایل شما بیش از حد ساده و حتی خسته کننده می شود.

ست کردن کتانی اسپرت مردانه برای استایل‌های رسمی

کفش کتانی در استایل رسمی شما نیز گزینه مناسبی است. شاید با یک کت و شلوار اسپرت مناسب، بتوانید کفش کتانی محبوبتان را همه جا بپوشید. این ترکیب از المانهای نیمه رسمی تشکیل شده است. فقط کافی است دقت کنید رنگ کفش شما با کت و شلوارتان مکمل باشد و از استفاده از کفش های با سایز بیش از اندازه بزرگ نیز پرهیز کنید. ست رسمی – اسپرت، در میان جوانان جایگاه ویژه ای دارد اما اگر شما در سنین میانسالی قرار دارید، به راحتی استایل شما را دگرگون می کند.

ست کردن کتانی اسپرت مردانه برای استایل‌ تک رنگ

استایل مونوکروم ساده ترین استایلی است که می توانید با کفش کتانی داشته باشید. اصول آن ساده است. یا سفید و یا رنگی به تم لباس هایتان. البته توصیه می کنیم کفش خیلی پررنگی انتخاب نکنید و دقت کنید تا هارمونی رنگ ها رعایت شود بدون آنکه عنصری در استایل شما بیش از حد جلب توجه کند. برای این استایل یک کفش ساده و روشن ریباک را توصیه می کنیم که در هر موقعیتی با لباسهای شما هارمونی داشته باشد.

ست کردن کتانی مردانه برای استایل‌ رترو

شاید تضور کنید استایل رترو قدیمی تر از آن است که بتوانید آن را با کتانی ست کنید. اما جالب است بدانید، کتانی سفید تخت مردانه مانند کفش پوما، از پر استفاده ترین عناصر در ایجاد استایل رترو مردانه است. از کفش های ورزشی اسفنجی صرف نظر کنید و بیشتر به کفش هایی ساده مانند آل استار مردانه فکر کنید. با یک کتانی پلتفرم، شلوار جین آبی روشن بگی و زاپ دار و انتخاب تیشرت مناسب، شما واقعا 50 سال در زمان به عقب سفر می کنید.

ست کردن کتانی مردانه برای استایل‌ کلاسیک

در استایل کلاسیک، اصل را بر ساده پوشیدن قرار دهید. هر کتانی با رنگ خنثی، به سادگی در استایل کلاسیک قرار می گیرد. به علاوه برای فصل های مختلف نیز این نوع کتانی کاملا مناسب شما است. برای مثال یک کتانی عسلی ساده را با طیف وسیعی از المان های استایل کلاسیک می توانید ست کنید. برخی تصور می کنند ایراد استایل کلاسیک، محدود بودن رنگ بندی آن است. اما رنگ ها در این استایل فراموش نمیشوند و فقط تم ساده و روشن تری به خود می گیرند. همچنین در استایل کلاسیک، کفشی قدیمی مانند انواع کفشهای جردن نیز به سادگی با لباس های سفید و گشادتان ست می شوند و استایل شما را کامل می کنند.

نکات نهایی در ست کردن کفش ورزشی مردانه

تا اینجا با نکات کلیدی ست کردن کفش مردانه ورزشی آشنا شدید اما برخی جزییات نیز هنگام خرید کفش قابل توجه هستند. پس از دانستن این نکات شما می توانید به سادگی هر کفش ورزشی را با هر لباسی ست کنید و از شیک پوشی خودتان لذت ببرید.

مدل‌های کتانی محبوب فعلی را بشناسید.

ممکن است اخیراٌ کتانی مد شده باشد که شما لباس های مختلف مناسبی برای ست کردن با آن در خانه دارید. از ترندهای روز غافل نشوید و انواع کتانی های مرسوم را بشناسید تا بهترین را برای خودتان انتخاب کنید. پیدا کردن کتانی مد ۲۰۲۳ کار سختی نیست، کافی است اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی را دنبال کنید.

جوراب مناسب بپوشید.

استفاده از جوراب درست مناسب نیز هنگام پوشیدن کتانی عمر آن را افزایش می دهد. همچنین به سلامت پای شما و راحتی شما نیز کمک می کند. توجه کنید که نباید جوراب شما، رنگ و استایل شما را به هم بریزد. پس در انتخاب جوراب راحت، خوش طرح و در عین حال مناسب دقت کنید.

از ست کتانی و کیف استفاده کنید.

گاهی شما علاقه دارید کیف و کفش شان را در هر موقعیتی ست کنید. ست کردن کیف و کفشتان را معمولا برای استایل های رسمی تر شما توصیه می کنیم. اما به هرحال با یک کفش کتانی مشکی جذاب، یک کیف کمری راحت مشکی نیز می توانید ست کنید. پس هنگام خرید کیف، به نوع کفش و استایل مد نظرتان فکر کنید تا بتوانید کیف تان را در استایل های متنوع و مختلفی ست کنید.

موقعیت‌ شناس باشید

کتانی قرمز را در مراسم عذاداری و کتانی ورزشی را در عروسی نپوشید. این باعث می شود همیشه استایل مناسبی داشته باشید و به عنوان یک فرد خوش لباس در میان اطرافیان شناخته شوید.