۷ ایده جذاب برای انتخاب لباس عید زنانه

اگر به دنبال ایده لباس عید زنانه هستید قطعا از الان مغازه ها و آنلاین شاپ ها را مد نظر دارید. پست های اینستاگرام فروشندگان مختلف را دنبال می کنید و استایل مدل های محبوبتان را چک می کنید. حال که به دنبال ایده لباس عید زنانه هستید، خواندن این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید باشد. در این مقاله هفت ایده فوق العاده را برای تهیه لباس عید زنانه به شما معرفی می کنیم.

ایده لباس عید زنانه شومیز و شلوار

شومیز و شلوار

شومیز مخصوص دخترهایی است که به استایل رمانتیک علاقه دارند. در سالهای اخیر، مدل های جدید و بسیار متنوعی از شومیز های زنانه به بازار آمده است. شما می توانید شومیز را با شلوار مجلسی، شلوار کتانی، شلوار نخی دمپا گشاد و انواع کت های جلو باز استفاده کنید. به علاوه شومیزها برای زیر مانتوهای شیکی مانند مانتوی کتی نیز مناسب هستند.

برخی از بانوان دوست دارند شومیز را به جای شلوار با دامن ست کنند. در این صورت بهتر است از دامن های شیک تیره میدی استفاده کنند. در هنگام استفاده از شومیز، کفش نیز اهمیت زیادی دارد. اگر شومیز شما زرق و برق زیادی دارد، کفش های براق پاشنه سوزنی نیز برای شما مناسب خواهند بود. در غیر این صورت می توانید از کفش های چرمی دخترانه زیبا استفاده کنید. کافی است رنگ کفش با دامن یا شلوار شما ست باشد.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

ایده لباس عید زنانه کت دامن

کت و دامن

کت و دامن لباسی است که می توانید در استایل های مختلفی آن را ست کنید. یک کت و دامن زیبا، می تواند تیپ شما را امروزی و شیک کند. اگر تاکنون از این ترکیب استفاده نکرده اید و به دنبال ایجاد تغییری خاص در استایل خود هستید، انواع کت و دامن زنانه مجلسی و اسپرت می توانند بهترین ایده لباس عید زنانه برای شما باشند.

کت و دامن در ترکیب با کلاه برت، کفش فانتزی و اکسسوری های امروزی شما را جوانتر نشان می دهد. از این رو شاید این ترکیب بیشتر برای زنان جوان مناسب باشد. بانوانی که کمی سن بالاتری دارند می توانند از ترکیب کت و دامن با شومیز های کراواتی، تیپ بسیار زیبایی برای خود بسازند.

ایده لباس عید زنانه مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

مدل های بسیار زیبای مانتو مجلسی نیز، محبوب بانوانی است که همیشه شیک پوش بوده اند. یک مانتو مجلسی زیبا، برای محیط های رسمی کمی مناسب تر است. اما اگر تیپ شما همیشه همینقدر شیک و مجلسی است، یک مانتوی رنگی زیبا را برای عید انتخاب کنید. این بهترین ایده لباس عید زنانه برای شما است.

بانوان سن بالا نیز ممکن است تمایل داشته باشند به جای یک لباس رنگی امروزی، مانتوی مجلسی جذابی را برای عید استفاده کنند. در این صورت استفاده از شلوارهای زنانه پارچه ای و کفش چرمی زنانه را برای تکمیل این ترکیب لباس عید زنانه به شما پیشنهاد می کنیم.

ایده لباس عید زنانه عبا زنانه

عبا زنانه

خانم های محجبه نیز دوست دارند لباس هایی استفاده کنند که در عین جذابیت، راحت نیز باشند. ریبون به عنوان ایده لباس عید زنانه به این دسته از بانوان، عبای زنانه را پیشنهاد می کند. اگر یک خانم محجبه هستید و تاکنون از عبا استفاده نکردید، می توانید برای عید امسال یکی از زیباترین هایش را برای خودتان تهیه کنید. توجه کنید که عبای زنانه، در رنگ ها و طرح های جذابی تولید می شود و بهتر است رنگی را تهیه کنید که با حال و هوای عید تناسب داشته باشد.

دقت کنید که برخی از انواع عبای زنانه شیک که تهیه می کنید، در بخش بالای قفسه سینه طرح خاصی دارد. این طرح ممکن است به صورت سوزن دوزی، چاپ یا منجوق دوزی باشد. در این صورت بهتر است روسری خودتان را نیز به صورتی ببندید که اولا به استایل شما بیاید. در ثانی زیبایی لباس شما زیر روسری مخفی نشود.

در ترکیب با عبا اگر از کفش پاشنه دار زنانه استفاده کنید، قد خودتان را بلند نشان می دهید. اما اگر دوست ندارید بلندتر از چیزی که هستید به نظر برسید، از کفش های تخت استفاده کنید. دقت کنید که خود عبا کمی قد شما را کشیده نشان می دهد. پس اگر خودتان هم قد بلندی دارید، شاید کفشی با پاشنه کوتاه بیشتر برای شما مناسب باشد.

ایده لباس عید زنانه لباس مجلسی

لباس مجلسی

مدل های بسیار زیبای لباس مجلسی را می توانید در عید استفاده کنید. برخی ممکن است یک لباس مجلسی شیک را برای دید و بازدید خانوادگی نوروز، کمی زیاده روی تصور کنند. آن ها شاید استفاده از لباس مجلسی را به موقعیت های خاصی مانند عروسی و نامزدی محدود می کنند.

اما لباس مجلسی هایی با طرح اسپرت و کژوال نیز می توانند ایده هایی عالی برای لباس عید زنانه محسوب شوند. این بستگی به استایل شما دارد که می خواهید یک پیراهن مجلسی شیک را در عید استفاده کنید یا خیر.

ایده لباس عید زنانه سرهمی

سرهمی

سرهمی ها مدل های بسیار زیبایی از لباس هستند که در سال های اخیر ترند شده اند و می توان آن ها را به عنوان ایده لباس عید زنانه پیشنهاد داد. سرهمی ها مدل های مختلفی دارند اما بیشتر آن ها از یک شلوار یا یک دامن آزاد تشکیل می شوند. بیشتر شلوارهای سرهمی، ترکیبی فانتزی و دخترانه دارند و استایل شما را کژوال می کنند. اما دامن های سرهمی، تیپ شما را کلاسیک و اروپایی نمایش می دهند.

اگر می خواهید از سرهمی استفاده کنید، توصیه می کنیم آن را با یک کتانی آل استار فانتزی و زیبا ست کنید. در ترکیب با سرهمی، می توانید از کش مو نیز استفاده کنید و موهای خودتان را به صورت خرگوشی ببندید.

مطالعه کنید: جدیدترین مدل کفش چرم زنانه سال 1403

ایده لباس عید زنانه کت چرمی

کت چرمی

برخی از خانم ها علاقه دارند شیک پوشی خودشان را بیشتر از پیش به نمایش بگذارند. برخی دوست ندارد هر لباس ساده ای را بخرند. تعدادی نیز دوست دارند امسال استایل متفاوتی را تجربه کنند. در این صورت به شما یک کت چرمی شیک را توصیه می کنیم که با آن می توانید تیپ های بسیار زیبا و مختلفی بزنید.

شما می توانید کت چرمی خودتان را با شال و شلوار رنگ نود ست کنید. تا استایل خودتان را کمی متعادل و برای فصل بهار متناسب کنید. اگر تمایل دارید می توانید استایل تمام چرم مشکی رنگی برای خود انتخاب کنید و با اکسسوری های بدلی و زنجیرهای شیک، یک استایل گرل کراش فوق العاده برای خودتان بسازید.