ست کردن شلوار جین با تیشرت مردانه درجه یک
ست کردن شلوار جین با تیشرت مردانه درجه یک

ست کردن شلوار جین با تیشرت مردانه درجه یک ، استایل بی نظیری را رقم می زند. در این مقاله به بررسی مفصل این استایل جذاب می پردازیم.

شلوار لی و تیشرت ، از لباس های محبوب تمامی افراد است و کمتر کسی است که به این لباس ها علاقه ای نداشته باشد. نکاتی را بیان می کنیم که برای ست کردن این دو لباس با یکدیگر ، مفید و سودمند است.

 
 

 تیشرت سفید با شلوار جین

در انتخاب رنگ ها جسور باشید

قرار نیست همیشه کلیشه ای رفتار کنید و فقط به ست کردن تیشرت سفید یا مشکی با شلوار جین فکر کنید. کمی کلیشه را کنار گذاشته و متفاوت رفتار کنید. برای ست کردن شلوار جین با تیشرت مردانه درجه یک به سراغ انتخاب رنگ های متفاوت بروید. البته در این حین باید به تناسب رنگ شلوار جین با تیشرت خود توجه داشته باشید. البته منظورمان این نیست که صرفاً آنها را یک رنگ انتخاب کنید. اما به هارمونی رنگ ها یا تضاد رنگ های این دو لباس توجه داشته باشید.

ترکیب تیشرت سفید با شلوار جین در هر رنگی ، زیبا و جذاب به نظر می آید. تیشرت آبی با شلوار جین سرمه ای ، جذابیت بسیار زیادی ایجاد می کند. تیشرت آبی کمرنگ با شلوار جین آبی روشن ، یک ایده جذاب دیگر برای ست کردن این دو لباس با یکدیگر است. اگر شلوار جین مشکی را انتخاب کنید می توانید انواع تیشرت ها شامل تیشرت سفید ، تیشرت مشکی ، تیشرت زرشکی ، تیشرت سبز ، تیشرت لیمویی ، تیشرت فسفری ، تیشرت بنفش و … را با آن بپوشید و استایل جذابی داشته باشید.

 شلوار شیری جین مردانه

شلوار جین و تیشرتی با رنگ متضاد بپوشید

یک ایده دیگر برای ست کردن شلوار جین با تیشرت مردانه درجه یک ، انتخاب رنگ های متضاد با یکدیگر است. یک شلوار جین شیری رنگ با یک تیشرت مشکی ، ترکیب فوق العاده ای می شود. تیشرت سفید با شلوار جین مشکی ، یک استایل دوست داشتنی و پرطرفدار است که هیچگاه از مد نمی افتد. توجه داشته باشید که اگر پاهای چاقی دارید ، رنگ تیره را برای شلوار و رنگ روشن را برای تیشرت انتخاب کنید. بالعکس اگر بالا تنه چاقی دارید و پاهای لاغری دارید ، رنگ تیره را برای تیشرت و رنگ روشن را برای شلوار انتخاب کنید.

مشاهده کنید: خرید ست باشگاهی مردانه

 ست شلوار جین با شلوار

کفش مناسب برای این استایل پرطرفدار

پس از ست کردن شلوار جین با تیشرت مردانه درجه یک ، باید فکر انتخاب یک کفش مناسب برای این استایل باشید. کفش های کالج ، کفش های کتانی و سایر کفش های اسپرت و نیمه اسپرت برای این ترکیب گزینه خوبی هستند.

یکی از مدل شلوارهایی که برای این استایل انتخاب می شود ، شلوار جین اسکینی است. مدل این شلوار به گونه ای است که دمپای آن جذب ساق پا می شود. در صورتی که شلوار جین اسکینی را برای این استایل برگزیده اید ، می توانید یک نیم بوت جذاب را برای این استایل درنظر بگیرید. نیم بوت ، کفش جذاب و مناسبی برای این استایل است.

 شلوار اسکینی

تردید میان انتخاب شلوار جین راسته یا اسکینی

اگر برای ست کردن شلوار جین با تیشرت مردانه درجه یک ، میان انتخاب شلوار جین راسته یا اسکینی مردد هستید باید به نوع تیشرت خود توجه کنید. برای تیشرت آزاد و گشاد بهتر است شلوار جین راسته را انتخاب کنید. برای مثال اگر یک تیشرت جذب را با یک شلوار آزاد پا کنید ، اصلاً ظاهر جالبی ایجاد نخواهد شد. شلوار اسکینی حتماً بایستی با تیشرت های جذب و شلوار راسته حتماً با تیشرت های آزاد ست شود.

بیشتر بخوانید: خرید کفش مناسب برای کف پای صاف

رنگ مناسب برای کفش این استایل

به نظر شما برای ست کردن شلوار جین با تیشرت مردانه درجه یک باید رنگ کفش را با تیشرت ست کرد و یا رنگ کفش را با شلوار ست کرد ؟ پیشنهاد ما این است که برای روزهای آفتابی و غیرابری که احتمال کثیفی کفش در اثر باران وجود ندارد ، کفش سفید رنگ را انتخاب کنید. اما برای روزهای بارانی بهتر است کفش مشکی رنگ را انتخاب کنید.

ست کردن رنگ کفش ، هم با رنگ شلوار جذاب به نظر می آید و هم با رنگ تیشرت زیبا خواهد شد. برای مثال می توانید شلوار جین مشکی را با تیشرت فیروزه ای و کتونی فیروزه ای ست کنید. این ترکیب بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

 شلوار لی مردانه

تیشرت داخل شلوار یا روی شلوار

پس از ست کردن شلوار جین با تیشرت مردانه درجه یک ، حال این سؤال به ذهن می رسد که تیشرت را روی شلوار بیاندازیم یا توی شلوار. اگر به داخل کردن تیشرت در شلوار فکر می کنید ، توصیه می کنیم که این کج سلیقگی ها را کنار بگذارید و از فکر داخل کردن تیشرت در شلوار بیرون بیایید. مسلماً تیشرت شما باید روی شلوار قرار بگیرد تا ظاهر خوبی داشته باشد. البته اگر قصد پوشیدن پیراهن بر روی تیشرت را دارید ، می توانید تیشرت را داخل شلوار کنید.

 اکسسوری

اکسسوری های مناسب برای ست کردن شلوار جین با تیشرت مردانه درجه یک

از آنجایی که این ترکیب به صورت اسپرت است نیاز نیست که از اکسسوری های زیاد استفاده کنید. چرا که این استایل به خودی خود ، جذاب به نظر می آید. اما مسلماً وجود اکسسوری موجب جذابیت بیشتر این استایل می شود. ساعت بند چرمی و یا دستبند چرمی و … از جمله اکسسوری های زیبا برای این استایل است. داشتن یک گردنبند نقره ای ، ایده خوبی برای جذابیت بیشتر این استایل است. یک کیف دستی که رنگ آن ست کفش شما باشد ، گزینه خوبی برای زیبایی این استایل است.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

ست کردن شلوار جین با تیشرت مردانه درجه یک ساده یا طرح دار

تیشرت های زیادی در بازار وجود دارند که برخی از آنها ساده و برخی دیگر به صورت طرح دار می باشند. انتخاب ساده یا طرح دار بودن تیشرت بستگی به سلیقه شما دارد. اما توصیه ما این است که تیشرت های ساده را انتخاب کنید . چرا که تیشرت های ساده ، جذابیت بیشتری داشته و به استایل شما کلاس و پرستیژ خاصی می بخشند. شما می توانید برای این استایل زیبا و جذاب خود ، یک کت تک درنظر بگیرید تا در مواقع لازم به آن رسمیت ببخشید و زیبایی آن را دو چندان کنید.