لیست قیمت شلوارک ورزشی مردانه
لیست قیمت واقعی شلوارک مردانه

آیا لیست قیمت شلوارک مردانه ارزان هم وجود دارد؟ هر شخصی نیاز است که در هنگام خرید، از قیمت شلوارک ورزشی مردانه خبر داشته باشد. چنانچه شما از لیست قیمت شلوارک مردانه ورزشی در بازار اطلاع داشته باشید، می توانید متوجه ارزان یا گران بودن آن شوید. لیست قیمت شلوارک مردانه ورزشی می تواند بر حسب چند مورد متفاوت، قیمت گذاری شده باشد. مواردی در مسیر تولید، می تواند بر قیمت محصولی چون شلوارک مردانه تاثیر گذار باشد. این حق مسلم شما است که از لیست واقعی شلوارک مردانه اطلاع داشته باشید تا بتوانید یک تصمیم درست بگیرید. چند فاکتور اساسی مثل نوع پارچه ای که در شلوارک ورزشی مردانه به کار رفته است، می تواند قیمت آن را تعیین نماید. دیگر فاکتوری که در لیست قیمت شلوارک مردانه تاثیر گذار است، برند تولید کننده آن می باشد. محصولات برند اگر اورجینال باشند، طبیعتاً با توجه به مارک انحصاری خود، از قیمت بالاتری نسبت به بقیه شلوارک ها، برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که کیفیت، تعین کننده قیمت شلوارک مردانه خواهد بود. شلوارک با کیفیت مردانه طبیعتاً باید از لیست قیمت مناسبی نه آنقدر گران و آنقدر هم ارزان، برخوردار باشد. در این مقاله سعی شده است که به راحت ترین روش ممکن، به حقیقی ترین لیست قیمت شلوارک مردانه ورزشی مناسب دست پیدا نماید. می توانید با مقایسه قیمت در مدل و جنس های متنوع، بهترین را برای خود تهیه نمایید. در ادامه به لیست قیمت شلوارک مردانه در مدل های مختلف از فروشگاه ریبون، پرداخته ایم. نیاز است به حضور شما عزیزان برسانیم که تمام مدل های شلوارک مردانه در ریبون، با نازل ترین قیمت برای شما در نظر گرفته شده است. هدف فروشگاه ریبون، قیمت گذاری ارزان با حذف هر گونه واسطه می باشد.

 

ليست قيمت شلوارک ورزشی مردانه کد کالا قيمت (تومان)
شلوارک ورزشی مردانه مدل لیزری 305125 395.000
شلوارک ورزشی مدل طرح دار 305040 218.000
شلوارک ورزشی مردانه آیرو 305067 194.000
شلوارک ورزشی مردانه مدل Air 305050 281.000
شلوارک ورزشی مدل Tow 305009 210.000
شلوارک ورزشی مردانه مدل X2 305045 368.000
شلوارک ورزشی کشاله دار 305020 233.000
شلوارک ورزشی مارک دار 305056 216.000
شلوارک ورزشی چاک دار 305094 438.000

لیست قیمت شلوارک ورزشی مردانه

لیست قیمت شلوارک مردانه ورزشی و اسپرت در مدل های بسیار شیک

شلوارک مردانه می تواند در طرح و جنس های متفاوتی تولید شده باشد. این تولید کننده است که قیمت نهایی محصول را تعیین می کند. اما شما می توانید با مقایسه و یک بررسی کلی لیست قیمت شلوارک مردانه در بازار، به قیمتی ارزان از مدل شلوارک مورد پسند برسید:

شلوارک ورزشی لیزری 305125

شلوارک ورزشی لیزری 305125

مشاهده و خرید

لیست قیمت شلوارک مردانه مدل لیزی

یکی از خاص ترین مدل های شلوارک که برای آقایان طراحی شده است، مدل لیزری است. این مدل در ظاهر پارچه و دیزاین لباس، بسیار خاص و منحصر به فرد دیده می شود. با انتخاب این مدل شلوارک، قطعاً استایل شما در یاد ها خواهد ماند. به علاوه، جنس پارچه این مدل شلوارک مردانه بسیار باکیفیت و با دوام تولید شده است. پس می توان با توجه به کیفیت مناسب آن، در لیست قیمت شلوارک مردانه ارزان قرار بگیرد. تنوع پارچه و جزئیاتِ طراحی مدل لیزری، به اندازه ای متنوع تولید شده است که هر شخص با توجه به بودجه ی خود، می تواند برای خود خریداری نمایید.

شلوارک ورزشی مردانه مدل سونایی کد 305040

شلوارک ورزشی مردانه مدل سونایی کد 305040

مشاهده و خرید

لیست قیمت شلوارک مردانه مدل طرح دار

شلوارک هایی که به صورت پارچه های پترن دار طراحی شده اند، بسیار مورد استقبال آقایان قرار گرفته اند. رفته رفته سادگی در مدل شلوارک ورزشی جای خود را به پارچه های طرح دار داده است. با توجه به ای استقبال، تنوع پارچه های طرح دار بسیار بالا رفته است. به همین منظور هر شخص با توجه به سلیقه ی فردی، می تواند طرح مورد نظر خود را به راحتی، پیدا نماید. این مدل شلوارک مردانه، در طرح های متفاوت می تواند شما را در زمان ست کردن کمک کند. بدین شکل که با توجه به پترن پارچه می توانید، لباس ورزشی مردانه مناسبی برای بالاتنه انتخاب نمایید که به زیبایی ست شود. در برخی پارچه ها، از چاپ سابلی میشن استفاده می شود که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. چنانچه این مدل شلوارک سابلی میشن را برای خود انتخاب نمایید، نگران شستشو و تغییر شکل آن نخواهید بود. چون که جنس پارچه و نوع چاپ سابلی میشن، مختص همین کار ساخته شده است. بدون نگرانی از تغییر رنگ یا تغییر شکل می توان این مدل شلوارک را به طور مداوم استفاده کرد. پارچه شلوارک سابلی میشن بسیار نرم و لطیف، خنک و از ضریب کشسانی کمی برخوردار می باشد.

شورتک ورزشی مردانه کد 305067

شورتک ورزشی مردانه کد 305067

مشاهده و خرید

لیست قیمت شلوارک مردانه از جنس آیرو

می توان گفت که این جنس پارچه کاملاً برای ورزش کردن ساخته شده است. اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین شلوارک مردانه هستید، پیشنهاد فروشگاه ریبون، شلوارک آیرو می باشد. این پارچه دارای خصوصیات بی نظیری است که ورزش را برای شما لذت بخش می نماید. شلوارک آیرو، توانایی خنک نگه داشتن دمای بدن به هنگام ورزش را دارد. همچنین، دارای خاصیت ضد تعریق، تنفسی، تنخور راحت و ایده آل می باشد.

شلوارک ورزشی مردانه مدل AIR کد 305050

شلوارک ورزشی مردانه مدل AIR کد 305050

مشاهده و خرید

لیست قیمت شلوارک مردانه مدل Air

این مدل شلوارک مردانه از سری طراحی های برند نایکی است. برند نایکی با طراحی یونیک و منحصر به فرد خود، توانسته است طرفداران بسیاری را در مدت فعالیت خود، جذب نماید. طراحی این لباس به قدری خاص و جذاب است که بیننده را در نگاه اول مجذوب خود می نماید. این محصول علاوه بر طراحی، باکیفیت بالایی هم تولید شده است. بنابراین با توجه به زیبایی بصری و کیفیت مورد نظر از قیمیت مناسبی هم در فروشگاه ریبون، برخوردار می باشد.

شلوارک ورزشی مردانه مدل TOW کد 305009

شلوارک ورزشی مردانه مدل TOW کد 305009

مشاهده و خرید

لیست قیمت شلوارک مردانه مدل Tow

این سبک طراحی بسیار شیک و جذاب برای استایل آقایان، تولید شده است. طراحی منحصر به فرد این سبک شلوارک مردانه، می تواند استایل شما را به سمت شیک پوشی ببرد. سبک طراحی در این مدل شلوارک به سادگی صورت گرفته است. اما در کنار سادگی، با اضافه کردن یک لاین از رنگ دیگر در قسمت کناری شلوارک، جذابیت مدل را دو چندان کرده است.

شلوارک ورزشی مردانه مدل X2 کد 305045

شلوارک ورزشی مردانه مدل X2 کد 305045

مشاهده و خرید

لیست قیمت شلوارک مردانه مدل x2

 این مدل شلوارک برای آقایان، کاملاً مناسب فعالیت های ورزشی مثل بدنسازی طراحی شده است. از طرفی، این شلوارک از مدلی برخوردار است که برای دویدن و دوچرخه سواری هم می تواند، لباسِ ایده آلی باشد. در ظاهر طراحی این لباس، در واقع دو لایه شلوارک دیده می شود. در واقع این مدل یک نوع شلوارک کشاله دار به حساب می آید. با این تفاوت که لایه زیرین اندازه ای بلند تر از لایه رویی دارد؛ بدین گونه که کاملاً پاها را تا زانو می پوشاند.

شلوارک ورزشی مردانه مدل کشاله دار 305020

شلوارک ورزشی مردانه مدل کشاله دار 305020

مشاهده و خرید

لیست قیمت شلوارک مردانه مدل کشاله دار

مدل های کشاله دار به دلیل راحتی فوق العاده ای که دارند، برای مردان هم تولید شده اند. این مدل طراحی، برای رشته های ورزشی متنوعی صورت گرفته است تا نیاز ورزشکاران را بتواند رفع نماید. شلوارک کشاله دار تنخور راحت و مناسبی را برای زمان پیاده روی، ورزش های سنگین بدنسازی و سایر فعالیت های پر تحرک مناسب می باشد. از طرفی در عین راحتی، تنخور بسیار جذابی را در استایل شما به ارمغان خواهد داشت.

شورتک ورزشی مردانه کد 305056

شورتک ورزشی مردانه کد 305056

مشاهده و خرید

مطالعه کنید: انتخاب شلوارک ورزشی مردانه ارزان و با کیفیت

لیست قیمت شلوارک مردانه مارک دار

شلوارک هایی که از طرح مارهای مطرح دنیا برخوردار هستند، بسیار شیک و جذب طراحی شده اند. لیست قیمت شلوارک مردانه مارک دار می تواند برحسب برند متفاوت باشد. برخی برند های مطرح دنیا به دلیل میزان محبوبیت خود، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. البته لازم به ذکر است که قیمت شلوارک برند، با توجه به کیفیت و دوام بالای آن ها بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. نیاز به یادآوری است که هر مارک و برند از شلوارک مردانه ای که در نظر دارید را می توانید در فروشگاه ریبون پیدا کنید. با در نظر گرفتن و مقایسه لیست قیمت شلوارک مردانه از هر برند، می توانید بهترین تصمیم را برای خود بگیرید.

شلوارک ورزشی مردانه 305094

شلوارک ورزشی مردانه 305094

مشاهده و خرید

لیست قیمت شلوارک مردانه چاک دار

اگر شلوارک دارای طراحی بغل چاک باشد، طبیعتاً تنخور آزاد تری خواهد داشت. علاوه بر راحتی لباس، ظاهر خاص و منحصر به فرد آن، می تواند خاص پسندان را هم به سمت خود جلب نماید. قیمت این مدل شلوارک ورزشی مردانه در نازل ترین و ارزان ترین قیمت در ریبون گذاشته شده است. می توانید با توجه به لیست قیمت شلوارک مردانه، این مدل شلوارک را برای خود تهیه نماید. چرا که علاوه بر زیبایی و کیفیت، از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار می باشد.