شلوارک ورزشی مردانه ضدتعریق
چه جنسی از شلوارک ورزشی مردانه ضد تعریق هستند؟

شلوارک ورزشی مردانه ضد تعریق به راحتی می تواند معضل ورزشکاران را حل کند. تعریق بدن در زمان ورزش کردن امری طبیعی است، اما بهتر است برای حل این مشکل به فکر راه حلی مناسب باشید. چرا که برای هیچ فردی، تعریق و بوی نامطبوع آن، خوشایند نخواهد بود. در نسل جدید طراحی لباسی مانند شلوارک ورزشی مردانه، قابلیت ضد تعریق مشاهده می شود. با پیشرفت فناوری، ایده ی خاصیت ضد تعریق بودن در تولید شلوارک ورزشی مردانه شکوفا شده است. تولید کنندگان لباس ورزشی، در راستای برطرف نمودن نیاز ورزشکاران، شلوارکی با این ویژگی را تولید می نمایند. شرکت های تولید کننده شلوارک ورزشی، با کمی تحقیق و بررسی متوجه شده اند، که یکی از اساسی ترین مشکلاتی که ورزشکاران با آن دست و پنجه نرم می کنند، گرما و تعریق بیش از حد می باشد. در همین راستا به فکر تولید شلوارکی افتادند که مانع از تعریق و بیش از حد گرم شدن دمای بدن شود. در این زمان، شلوارک ورزشی با قابلیتِ ضد تعریق بودن، روانه بازار شد. با ما همراه باشید تا با انواع جنس شلوارک ورزشی مردانه ضد تعریق آشنا شوید.

 

 شلوارک ورزشی مردانه جنس خنک

انواع جنس شلوارک ورزشی مردانه ضد تعریق

در صنعت نساجی، الیافی که برای تولید پارچه استفاده می شود به دو دسته ی الیاف طبیعی و الیاف صنعتی تقسیم می شود. البته ممکن است در برخی پارچه ها، الیاف ترکیبی به کار رفته باشد.

  • پارچه الیاف طبیعی: در ابتدای عرضه پوشاک ورزشی مثل شلوارک، فقط جنس های گیاهی وجود داشت. در چند سال های گذشته، پارچه هایی که برای تولید شلوارک ورزشی مردانه به کار گرفته می شد، الیاف طبیعی می بود. پارچه الیاف طبیعی هم به نوبه ی خود می تواند خاصیت ضد تعریق را به همراه داشته باشد، اما نسل جدید جنس شلوارک ورزشی مردانه ضد تعریق از سایر الیاف، توانسته است از جایگاه الیاف طبیعی پیشی بگیرد. پارچه هایی از الیاف طبیعی و گیاهی نظیر نخ پنبه، بامبو و ابریشم، کتان و موارد دیگر می تواند دمای بدن را رو به خنکی ببرد و در واقع ضد تعریق باشد. اما کسب تجربه، نشان داده است که الیاف طبیعی در کنار مزایا، معایبی هم به همراه دارند. در این مسیر، می دانیم که شلوارک از پارچه های نخی می تواند دمای بدن را تا حد ممکن رو به خنکی ببرد، اما نمی تواند رطوبت ایجاد شده را تبخیر نماید. به همین دلیل لکه ای ناخوشایند ناشی از تعریق را به نمایش می گذارد. به همین دلیل نسل جدید شلوارک ورزشی مردانه که کاملاً ضد تعریق در نظر گرفته شده اند، به گونه ای طراحی شده اند که این ایراد را نداشته باشد.
  • پارچه الیاف صنعتی: پارچه شلوارک از الیاف مصنوعی در دسته بندی خود، بسیاری از جنس این لباس ورزشی مردانه را در خود، جای داده است. بیشترین تنوع جنس از فناوری ضد تعریق، مربوط به الیاف صنعتی می شود. پارچه هایی که از الیاف صنعتی ساخته می شوند، می تواند رطوبت ناشی از عرق را جذب و در همان لحظه تبخیر نمایند. در این شرایط دیگر خبری از تعریق و گرما و لکه ی ناشی از تعریق نخواهد بود.

 شلوارک ورزشی مردانه راحت و خنک

آشنایی با پارچه شلوارک ورزشی مردانه ضد تعریق

آیا می دانید عملکرد شلوارک ورزشی مردانه ضد تعریق به چه شکل است؟ چگونه شلوارک های ورزشی نسل جدید می توانند مانع از گرما و عرق کردن شوند؟ ضد تعریق بودن شلوارک، وابسته به خصوصیت تنفسی پارچه است. در صنعت پوشاک ورزشی، اصطلاحی به نام تنفس پذیری وجود دارد که نشان می دهد آن لباس می تواند از عرق کردن جلوگیری نماید. هنگامی که شما شلوارکی با این خصوصیات بر تن نموده اید، در بافت تنفسی پارچه ی شلوارک، لایه ای وجود دارد که اجازه می دهد پوست نفس بکشد و در عین حال، هوای آزاد گردش داشته باشد. این گردش هوا سبب می شود که دمای بدن در گرمای تمرینات ورزشی رو به خنکی برود و حتی اگر رطوبتی هم ایجاد شود، می تواند به سرعت آن را خشک نماید. خشک شدن به دلیل چرخش هوای آزاد بین پوست و لباس می باشد که سبب می شود تعریق را به حداقل برساند.

شلوارک ورزشی مردانه 305095

شلوارک ورزشی مردانه 305095

مشاهده و خرید

چه جنسی از شلوارک ورزشی مردانه ضد تعریق می باشد؟

در جدیدترین مدل های لباس ورزشی، شلوارک هایی تولید شده است که می تواند از عرق کردن بدن ورزشکار در حین تمرین جلوگیری نماید. همانطور که در ابتدای مقاله، توضیح داده شد، تنوع جنس با قابلیت ضد تعریق بیشتر در الیاف مصنوعی می باشد. می توانید برای مشاهده انواع جنس های ورزشی که به صورت ضد تعریق تولید شده اند را بشناسید، به شرط آن که مقاله با عنوانِ ” انواع  مختلف جنس مناسب برای تولید شلوارک ورزشی مردانه” را از فروشگاه ریبون، مطالعه نمایید. در ادامه جنس هایی از شلوارک پرداخته شده است که دارای خاصیت ضد تعریق می باشند:

  • شلوارک ورزشی از جنس پلی استر (Polyester) : پارچه پلی استر در واقع از الیاف صنعتی ساخته شده اند و دارای قابلیتی است که می تواند از گرما و تعریق تا حد ممکن جلوگیری نماید. شلوارک هایی که از جنس پلی استر ساخته شده اند، می توانند دمای بدن را در زمان ورزش کردن پایین بیاورد، به همین دلیل به راحتی می تواند مانع از علت تعریق، یعنی گرما شود.
  • شلوارک ضد تعریق مردانه از جنس آیرو: یکی از جنس هایی از شلوارک ورزشی مردانه که دارای قابلیت ضد عرق می باشد، پارچه ای الیاف صنعتی به نام آیرو می باشد. نرمی و خنکی که شلوارک از این جنس به همراه دارد، اجازه نمی دهید که گرما و تعریق را تجربه نمایید. پس اگر می خواهید در باشگاه بدون نگرانی و دغدغه از تعریق کردن، به تمرینات ورزشی بپردازید، شلوارک آیرو را انتخاب نمایید.
  • شلوارک ورزشی ضد تعریق پارچه تی سی: پارچه تترون نام قدیمی جنس پارچه تی سی می باشد. اگر شلوارک از این نوع جنس برای تولید آن به کار رفته باشد، می تواند ضد تعریق باشد. چون که اصلی ترین خصوصیت پارچه تی سی، ضد آب و ضد رطوبت بودن می باشد. پس در اثر تشکیل هر گونه رطوبت، می تواند به سرعت آن را دفع نماید.
  • شلوارک ورزشی مردانه از جنس نخی: شلوارک های نخی، می تواند تا حد مناسبی دمای بدن را به سمت دمایی بسیار خنک ببرد. به همین دلیل شلوارک از این جنس تا حدودی می تواند مانع از تعریق بدن شود.

بیشتر بخوانید: آیا شلوارک ورزشی مردانه زیپ دار مناسب ورزش است؟

کلام آخر

شلوارک ورزشی که بتواند مانع از تعریق شود، بسیار متنوع تر از مثال هایی است که در این مقاله معرفی شد. اگر می خواهید از دغدغه تعریق در هنگام ورزش رهایی یابید، بهتر است به دنبال شلوارکی باشید که خاصیت ضد تعریق را داشته باشد. برای مشاهده بهترین شلوارک ورزشی مردانه ضد تعریق، به فروشگاه اینترنتی ریبون سر بزنید. اکثر شلوارک هایی که در این فروشگاه موجود هستند، دارای خاصیت تنفس پذیری به علاوه ضد تعریق و بوی نامطبوع می باشد. می توانید با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله کسب نموده اید، جنس شلوارک ضد تعریق را از سایر پارچه ها تشخیص دهید. خرید اقساطی، ارسال فوری برای تهران و کرج و تخفیفات عالی از شرایطی است که خرید شلوارک ورزشی مردانه از فروشگاه معتبر ریبون به همراه دارد. می توانید شلوارک مردانه ورزشی که قابلیت ضد عرق بودن را به همراه دارد، در فروشگاه ریبون با قیمتی مناسب و ارزان خریداری نمایید. فراموش نکنید که می توانید تا 15 روز بعد از ثبت سفارش، کالای مورد نظر را برای تعویض سایز یا مرجوعی بازگشت دهید، فقط کافی است با کارشناس های تیم فروشگاه در تماس باشید.