با پالتو کتی چه شلواری بپوشیم ؟
با پالتو کتی چه شلواری بپوشیم ؟

با پالتو کتی چه شلواری بپوشیم ؟ انواع شلوارهای مناسب برای این نوع پالتو را معرفی می کنیم تا بهترین استایل را با این پالتو داشته باشید.

هوا به تدریج در حال سرد شدن است. به همین علت کم کم باید به فکر لباس های گرم مانند پالتو باشیم. پالتوهای پاییزی و زمستانی در چندین نوع شامل پالتوی کتی ، پالتوی شنلی ، پالتوی کتی خزدار و … وجود دارند. پالتوی کتی نسبت به سایر پالتوها ، طرفداران بیشتری دارد.

محتوای صوتی صفحه را گوش دهید.

 کت کوتاه کرم

ویژگی های پالتوی کتی

پیش از پرداختن به موضوع ” با پالتو کتی چه شلواری بپوشیم ؟ ” ، با مشخصات پالتوی کتی آشنا می شویم. پالتوی کتی دارای استایل رسمی است. قد این پالتو ، کوتاه است. ویژگی های این پالتو به گونه ای است که به راحتی می توان آن را با لباس های مختلف ست کرد.

استایل شما با پالتوی کتی به دلیل کوتاه بودن پالتو به گونه ای است که نقش شلوار در آن پر رنگ است. زیرا نمای شلوار شما کاملاً به چشم می آید. بنابراین اصلی ترین آیتمی که برای ست کردن با پالتوی کتی باید درنظر داشته باشید ، شلوار است. نوع شلواری که با پالتوی کتی می پوشید ، اهمیت زیادی دارد.

ظاهر پالتوی کتی همانند پالتوی مردانه است. پالتوهای کتی ممکن است به صورت جلوباز و یا دکمه دار باشند. پالتوی کتی معمولاً دارای استایل رسمی است اما برخی از مدل های آن ، اسپرت هستند. هر یک از انواع پالتوهای کتی ، زیبا و شیک هستند.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

 کت پالتویی

با پالتو کتی چه شلواری بپوشیم ؟ شلوار جذب یا لگ چرمی

اولین پیشنهاد ما برای ست کردن با پالتوی کتی ، شلوار جذب یا لگ چرمی است. شلوارهای جذب در جنس های مختلفی وجود دارند که یکی از آنها ، لگ های چرمی است. شلوارهای جذب با پالتوی کتی ، ترکیب بسیار جذابی می شوند.

برای انتخاب شلوار مناسب پالتوی کتی حتماً به مد سال توجه کنید. در این حالت ، نه تنها استایل بسیار جذابی خواهید داشت ، بلکه استایل بسیار به روز و جدیدی خواهید داشت. در میان انواع شلوارهای جذب ، لگ های چرمی ترند امسال بوده اند و فروش زیادی داشته اند.

بنابراین ، یکی از بهترین پاسخ هایی که به سؤال با پالتو کتی چه شلواری بپوشیم ، می دهیم شلوار جذب یا لگ چرمی است. شلوارهای لگ از نظر ظاهری بسیار شبیه به ساپورت هستند. اما تفاوت های زیادی میان این دو شلوار وجود دارند. شلوارهای لگ چرمی اصلاً بدن نما نیستند و ضخامت نسبتاً خوبی دارند. جنس این لگ ها ، همانگونه که از اسمشان معلوم است ، چرم است.

لگ های چرمی نسبت به سایر لگ ها و شلوارهای جذب ، قیمت بالاتری دارند. اما بسیار شیک هستند و به سبب استحکامی که دارند ، خرید آنها حتی به قیمت بالاتر ارزش دارد. لگ های چرمی برای فصول سرد به ویژه زمستان ، بسیار مناسب هستند. بسیاری از افراد برای ست کردن پالتوی کتی ، لگ چرمی را انتخاب می کنند. تنها کافیست که بوت های بلندی را بر روی این لگ های چرمی بپوشید تا استایل خود را کاملاً جذاب و تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن مردانه

شلوار بوت کات و بگ با پالتو کتی

با پالتو کتی چه شلواری بپوشیم ؟ شلوار بوت کات و بگ برای ست کردن با پالتوی کتی بسیار مناسب هستند. استایل الگانت ، تکنیکی از مد است که استایل را به شدت ساده و جذاب نشان می دهد. در واقع هر لباسی که شیک دیده می شود را می توان استایل الگانت دانست. شما با پوشیدن پالتوی کتی و شلوارهای بوت کات و یا بگ ، یک استایل الگانت خواهید داشت.

شوارهای بگ و دمپا بهتر است با کفش های پاشنه دار همراه شوند تا رسمی و شیک باشند. بنابراین برای اینکه یک استایل الگانت زیبا داشته باشید ، می توانید شلوار بگ و یا دمپا را به همراه کفش پاشنه بلند بپوشید. این آیتم ها برای ست کردن با مانتو کتی بسیار مناسب هستند.

در پاسخ به اینکه با با پالتو کتی چه شلواری بپوشیم ؟ پیشنهاد ما یک شلوار دمپا گشاد است. فرض کنید که شلوار دمپا گشاد را با پالتوی کتی و یک کفش پاشنه بلند به همراه یک مینی اسکارف بپوشید ، بسیار شیک و زیبا خواهید شد. برای این استایل یک کیف دستی کوچک هم در نظر بگیرید.

اگر می خواهید این استایل را اسپرت کنید ، باید شلوار بگ را برای استایل با پالتوی کتی انتخاب کنید. در نتیجه برای چنین استایلی باید یک کفش اسپرت مناسب مانند کتونی لژدار بلند را انتخاب کنید. این استایل اسپرت با پالتوی کتی ، نیاز به شال یا کلاه دارد تا تکمیل شود.

با پالتو کتی چه شلواری بپوشیم ؟ شلوار جین مام استایل یا راسته

شلوار جین ، یک شلوار پرطرفدار است که در تمامی فصل ها کاربرد دارد. شلوارهای جین در مدل های مختلفی از جمله مام استایل ، راسته و … وجود دارد که هر یک به نوعی زیبا هستند. با پالتوی کتی می توانید شلوار جین پا کنید که بسیار شیک است.

شلوار جین هایی که برای پالتوی کتی مناسب هستند ، شلوارهای جین مام استایل و راستا می باشند. برای این استایل می توانید کفش اسپرت یا کفش مجلسی درنظر بگیرید. در واقع هر نوع کفشی به این استایل می آید. اگر شلوار جین جذب را انتخاب کردید ، بوت های ساق بلند را پا کنید. در غیر اینصورت نباید برای شلوارهای آزاد ، بوت ساق بلند را انتخاب کنید. بنابراین تناسب میان شلوار و کفش ، بسیار مهم است.
 کت گرم زنانه

شلوار دخترانه خرید و قیمت مشاهده

جدیدترین انواع 

 

کلام آخر

با توجه به توضیحاتی که ارائه دادیم حتماً متوجه شدید که پاسخ های مناسب برای پرسش با پالتو کتی چه شلواری بپوشیم ، چیست. دقت کنید که برای داشتن استایلی زیبا باید به کیفیت پالتوی موردنظر خود توجه داشته باشید و هر پالتویی را خریداری نکنید. فروشگاه اینترنتی ریبون ، ارائه دهنده انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه است. محصولات این فروشگاه ، به روز و باکیفیت هستند. بنابراین برای خرید به روزترین و جدیدترین لباس های زنانه ، لباس های مردانه ، لباس های بچه گانه ، لباس های ورزشی و اکسسوری های زیبا به این فروشگاه مراجعه کنید. حتماً از پالتوهای جذاب این فروشگاه ، دیدن کنید.

بیشتر بخوانید: پالتو کوتاه را با چی بپوشیم ؟

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.