پالتو کوتاه را با چی بپوشیم ؟
پالتو کوتاه را با چی بپوشیم ؟

پالتو کوتاه را با چی بپوشیم ؟ در میان انواع مدل های پالتو ، پالتوهای کوتاه طرفداران زیادی دارد. نحوه ست کردن این پالتو را آموزش می دهیم.

همواره افراد در انتخاب میان لباس های مختلف کوتاه و بلند ، مردد هستند و نمی دانند که کدامیک را انتخاب کنند. یکی از لباس هایی که درباره انتخاب مدل کوتاه یا بلند آن ، چالش های زیادی وجود دارد ، پالتو است.

هر یک از پالتوهای بلند یا کوتاه دارای طرفداران خاص خود هستند. در این مقاله می خواهیم راجع به پالتوهای کوتاه صحبت کنیم و نحوه ست کردن آنها را بررسی کنیم. پالتوهای زنانه از لباس های ضروری برای فصول سرد هستند که حتماً در روزهای سرد پاییز و زمستان به کار می آیند.

جنس پالتوهای پاییزه و زمستانی معمولاً از جنس چرم ، خز ، جیر ، پنبه ای ، کشمیر ، سوئیت ، تدی و … است. هر یک از این جنس ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. زمانی این پالتوها زیبا و جذاب به نظر می آیند که با لباس های خوبی به درستی ست شوند.

بیشتر بخوانید: پالتو، بارانی و کاپشن زنانه

پالتو کوتاه را با چی بپوشیم ؟ پیشنهاد اول : پالتو کوتاه + شلوار جین + بوت بند دار

اولین پیشنهادی که برای شما داریم ، ترکیب پالتوی کوتاه و شلوار جین است. اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید ، پوشیدن یک پالتوی کوتاه و شلوار جین جذب بسیار ایده آل شما خواهد بود و استایل شما را خیره کننده خواهد کرد. برای این استایل ، حتماً یک بوت بند دار را انتخاب کنید. اگر جنس این بوت از چرم باشد ، زیبایی استایل بیشتر هم خواهد شد. برای این استایل می توانید شلوار جین لوله تفنگی و یا شلوار جین دمپا را انتخاب کنید. اگر قد بلند باشید که شلوارهای دمپا گشاد برای استایل شما ، بی نظیر خواهد بود. این استایل ، جای هیچ نقدی را باقی نمی گذارد. شما با داشتن این استایل ، بیست بیست خواهید بود.

پیشنهاد دوم : پالتو کوتاه + شلوار جین زاپ دار + بوت ساده

دومین پاسخی که به سؤال پالتو کوتاه را با چی بپوشیم می دهیم ، شلوار جین زاپ دار و بوت ساده است. شلوار جین زاپ دار از دیگر شلوارهای محبوب و دوست داشتنی است که اخیراً ترند شده است. با داشتن یک پالتوی کوتاه و شلوار جیب زاپ دار به علاوه ی یک بوت ساده که از بغل زیپ دارد ، شیک و خوش تیپ خواهید بود. این استایل ، ساده اما بسیار جذاب است. دقت کنید که برای این استایل باید به انتخاب رنگ مناسب لباس ها توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن مردانه

پیشنهاد سوم : پالتو کوتاه + شلوار جاگر + بوت بند دار

سومین پیشنهاد ما درباره ” پالتو کوتاه را با چی بپوشیم ” ، ترکیب پالتوی کوتاه با شلوار جاگر و بوت بند دار است. شلوارهای جاگر ، کمرکش هستند و پس از آن گشاد می شوند اما دمپای آنها تنگ است و گت دارد. در واقع می توان این شلوار را مشابه شلوار اسلش دانست. البته جنس شلوار اسلش و شلوار جاگر متفاوت از یکدیگر است. با یک بوت ساق کوتاه و شلوار جاگر می توانید استایل جذابی را با پالتوی کوتاه رقم بزنید. بوت بند دار ، بهترین گزینه برای این استایل است.

پیشنهاد چهارم : پالتو کوتاه + لگ + بوت ساق بلند

این استایل را در ذهن خود برای چندین ثانیه تصور کنید تا ببینید که چقدر زیباست و چه استایل جذابی است. این استایل را می توان به نوعی یک استایل رسمی دانست که حتی برای محیط کار شما مناسب می باشد. برای این استایل می توانید لگ های چرم ، پلی استر و پنبه ای را انتخاب کنید. انتخاب جنس لگ به موارد مختلفی بستگی دارد. به طور مثال ممکن است لگ چرم به برخی از افراد مانند افرادی با پاهای درشت نیاید. بهترین کفش برای این تیپ جذاب ، بوت های ساق بلند است.

پالتو کوتاه را با چی بپوشیم ؟ پیشنهاد پنجم : پالتو کوتاه + شلوار مام استایل + کتونی

شلوارهای مام استایل که اخیراً ترند شده اند برای استایل های مختلفی مورداستفاده قرار می گیرند. یکی از این استایل ها ، ترکیب پالتوی کوتاه و شلوار مام استایل و کتونی است. نیاز نیست که از این استایل تعریف کنیم. زیرا همین ترکیب پالتوی کوتاه و شلوار مام استایل و کتونی بیانگر زیبایی و جذابیت این استایل است. اگر این استایل را برای استایل کژوال خود انتخاب کنید ، انتخاب بسیار خوبی کرده اید. زیرا این استایل برای شما بسیار راحت است.

پیشنهاد ششم : پالتو کوتاه + لگ چرم + بوت بلند پاشنه دار

پالتو کوتاه را با چی بپوشیم ؟ پیشنهاد ما این است که پالتوی کوتاه خود را به همراه لگ چرمی بپوشید و یک بوت تا زانو که پاشنه دار است را برای آن انتخاب کنید. اگر اندام شما به صورت کوتاه و چاق نیست ، این استایل کاملاً برای شما مناسب خواهد بود. فرض کنید که یک پالتوی نسکافه ای را با بوت بلند نسکافه ای پاشنه دار به همراه یک لگ چرمی مشکی بپوشید. قطعاً این استایل زیبا و جذاب خواهد بود.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

گزینه های مناسب برای پوشیدن زیر پالتو

پس از اینکه با چندین استایل مناسب با پالتو کوتاه آشنا شدیم ، حال باید به این مسئله بپردازیم که زیر پالتو چه لباسی بپوشیم. در واقع به پرسش پالتو کوتاه را با چی بپوشیم ، جور دیگری پاسخ می دهیم. هودی ، بادی ، دامن ، بلوز بافت ، یقه اسکی ، کراپ ، دورس ، شومیز و … از جمله لباس هایی هستند که برای زیر پالتو مناسب هستند.

انتخاب هر یک از این لباس ها به این مسئله بستگی دارد که قرار است به کجا بروید و چه لباسی را بیشتر می پسندید. به طور مثال اگر قصد رفتن به مهمانی را دارید ممکن است ترکیب پالتو کوتاه و شومیز ، انتخاب بهتری باشد. اگر قصد رفتن به کوه و یا پیک نیک را دارید ، ترکیب پالتو کوتاه و یقه اسکی بهتر است. زیرا شما را بهتر گرم می کند. اگر به لباس های بافت حساسیت دارید ، بهتر است لباس های دورس را برای زیر پالتو انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن پفی پسرانه جذاب برای استایل پاییز و زمستان

بیشتر بخوانید: با پالتو کتی چه شلواری بپوشیم ؟

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.