شلوارک ورزشی زنانه مناسب یوگا
معرفی مدل شلوارک ورزشی زنانه برای یوگا

انتخاب مدل شلوارک ورزشی زنانه یوگا، دغدغه ی خانم هایی است که به تازگی در کلاس یوگا ثبت نام نموده اند. شلوارک ورزشی زنانه یوگا، باید با متناسب با حرکات مخصوص این رشته، انتخاب شود. یوگا به دلیل آرامش ذهنی و جسمی که برقرار می کند، در زندگی ماشینیِ امروز، بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته است. اگر به تازگی به یوگا علاقه مند شده اید، لازم است لباس مناسبی را برای این ورزش تهیه نمایید. به طور کلی ورزش یوگا، لباس مخصوصی را به خود اختصاص نداده است. اما لازم است هر شلوارک ورزشی زنانه که برای یوگا خریداری کرده اید، در جهت راحتی و انعطاف پذیری بدن شما باشد. شما برای یوگا، لازم است بهترین انتخاب لباس ورزشی را هم برای بالاتنه و هم پایین تنه در نظر بگیرید. در این مقاله به بهترین و مناسب ترین مدل لباس ورزشی زنانه برای پایین تنه پرداخته ایم. یکی از مناسب ترین لباس هایی که می توان به عنوان پایین تنه در کلاس یوگا پوشید، شلوارک یا شرتک ورزشی است.

ویژگی شلوارک ورزشی زنانه یوگا

اگر به می خواهید شلوارک ورزشی در کلاس یوگا بپوشید، پس بهتر است با ویژگی شلوارک ورزشی یوگا بیشتر آشنا شوید. با توجه به این اطلاعات می توانید، شلوراک ورزشی مناسبی را با توجه به این رشته ی ورزشی تهیه نمایید. اگر تصمیم گرفته اید، لباس مناسبی برای پایین تنه کلاس یوگا تهیه کنید، می توانید از چند مدل پیشنهادی شلوارک یا لگ فروشگاه ریبون بهره ببرید. اما حتماً لازم است قبل از خرید بدانید که شلوارک ورزشی زنانه یوگا چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

  1. راحتی: اکثر لباس ورزشی های تولید شده برای ورزشکاران، بر پایه و اساس راحتی می باشد. این اصل، شاملِ حالِ شلوارک ورزشی زنانه یوگا هم می شود. در واقع شلوارکی را که می خواهید برای کلاس یوگا بپوشید باید بتوانید به راحتی با آن دراز بکشید، بلند شوید و حرکت های مختلفی را انجام دهید. پس یک لباس ورزشی زنانه ویژه ی پایین تنه برای یوگا به هیچ عنوان نباید مانع از انجام حرکات کششی شود. یک بانو در کلاس یوگا نباید شلوارکی را پوشیده باشد که برای حرکت های کششی محدودیت داشته باشد.
  2. کشسانی: اساسی ترین بخش شلوارک ورزشی زنانه یوگا، کشسانی بودن آن است. در ورزش یوگا شلوارک باید از کشسانی خوبی برخوردار باشد تا به شما اجازه ی حرکت های مختلف را به صورت آزادانه بدهد. در حالت کشی شلوارک است که به شما اجازه می دهد که هر حرکت کششی را بدون نگرانی انجام دهید.
  3. انعطاف پذیری: شلوارک ورزشی زنانه برای یوگا باید دارای انعطاف پذیری بالایی باشد تا بتوان میزان انعطاف بدن را بالا برد.
  4. جنس مرغوب: از آن جایی که در یوگا انواع حرکات سخت و پیچیده ی ورزشی انجام می شود، پس شلوارک باید از دوام و جنس بسیار مرغوبی تولید شده باشد. بدین علت که در اثر کشش به راحتی پاره یا آسیب نبیند. از طرفی جنس پارچه ی شلوارک ورزشی زنانه یوگا، باید مانع از عرق سوز شدگی ورزشکار شود.
  5. مدل پوشیده: به طور کلی بهتر است شلوارک ورزشی زنانه پوشیده انتخاب شود تا مربی یوگا بتواند با جزییات کامل، حرکات ورزشی شما را زیر نظر بگیرد و خطاها را تشخیص دهد.
  6. قد بلند: شلوارک ورزشی زنانه بهتر است از قد بلند انتخاب باشد تا پوست حساس خانم ها در اثر ساییده شدن با سطح زمین آسیب نبیند. این آسیب، ممکن است با پارگی و خراش همراه باشد. پس این موضوع را حتماً در خرید شلوارک ورزشی زنانه یوگا در نظر داشته باشید.
  7. فیت: شلوارک ورزشی که برای یوگا انتخاب می کنید، بهتر است علاوه بر راحتی، تنخوری فیت و جذب داشته باشد. در این حالت، شما حواستان به هیچ عنوان به لباس پرت نمی شود. گشادی لباس پایین تنه، شما را کلافه نخواهد کرد. اکثر حرکات یوگا نیاز به تمرکز ذهنی بالایی دارند شلوارکی که حواس شما را پرت کند یا شما را کلافه کند، قطعاً عملکرد ورزشی را پایین می آورد. از طرفی برای انجام هر کدام از حرکات کششی یوگا، نباید تنخور شلوارک به حدی گشاد باشد که حین تمرینات کششی برای ورزشکار دست و پا گیر شود.
  8. مدل ساده: از طرفی حرکات یوگا چه مبتدی چه پیشرفته نیاز به آزادی عمل بالایی دارد، به همین دلیل مدل و طرحی از شلوارک ورزشی را انتخاب نمایید که هم ساده و هم بدون بند اضافی باشد.
  9. طرح ساده: شلوارک ورزشی زنانه یوگا بهتر است از طرح ساده انتخاب شده باشد تا مطابق با اهداف این رشته ورزشی باشد. یوگا در جهت آرامش و بهبود سلامت جسم و روح انجام می شود. طرح های شلوغ و پر از نقش، به راحتی می تواند ذهن شما یا حتی سایر دوستانتان را در کلاس یوگا پرت کند. در این شرایط به جای اینکه در کلاس آرامش برقرار باشد، شلوارک طرح دار به راحتی می تواند حس بی نظمی و شلوغ بودن را به وجود آورد. پس برای خرید شلوارک ورزشی زنانه برای یوگا به دنبال طرح های بسیار ساده ای باشید.
  10. رنگ خنثی: شلوارک ورزشی زنانه یوگا، باید از رنگ های خنثی باشد تا در کل کلاس آرامش برقرار شود. رنگ های پر انرژی مثل قرمز و صورتی و بنفش، بیشتر مناسب باشگاه بدنسازی می باشد. رنگی که برای پایین تنه لباس یوگا باید در نظر گرفت، باید حسی آرام بخش را در محیط برقرار نماید. اگر یوگا را شروع کرده باشید، متوجه شده اید که مناسب ترین رنگ برای این کلاس ورزشی سفید می باشد. اما می توانید برای تنوع بخشیدن، از رنگ های خنثی مثل کرم، استخوانی، صدفی، طوسی و از این قبیل رنگ ها بپوشید.

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403031

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403031

مشاهده و خرید

مطالعه کنید: نکاتی مهم درباره ورزش در رمضان

بهترین مدل شلوارک ورزشی زنانه یوگا

برای معرفی کردن بهترین لباس ورزشی پایین تنه یوگا، می توان به مدل شلوارک برمودا یا بلند اشاره کرد. این مدل به دلایل مختلفی برای ورزش یوگا لباس مناسبی می باشد. اگر اهل ورزش پیلاتس باشید، هم می توانید از این مدل شلوارک برای خود تهیه نمایید. چون که حرکات یوگا و پیلاتس بسیار شبیه به هم می باشند.

  • قد شلوارک ورزشی زنانه برمودا تا زیر زانو می باشد. یکی از دلایل عنوان بهترین بودن این شلوارک ورزشی زنانه برای یوگا، اندازه ی قدی مناسب آن است. قد این مدل شلوارک، به اندازه ای بلند است که برای حرکات ورزشی یوگا، بسیار ایده آل است. اگر با ورزش و حرکات ورزشی یوگا آشنا باشید، قطعاً می دانید که نیاز است حرکاتی را انجام دهید که پایین تنه کاملاً با زمین در تماس می شود. در برخی حرکات ورزشی یوگا، سر زانو ها به زمین ساییده می شود، پس شلوارک بلند در این لحظه مانع از ساییدگی پوست می شود. به همین دلیل، از آن جایی که قد شلوارک برمودا به اندازه ای بلند است که کاملا زیر زانو قرار می گیرد، لقب مناسب ترین شلوارک را از آنِ خود نموده است. با پوشیدن این مدل از شلوارک ورزشی زنانه یوگا، سر زانو های سایید نمی شود و به هیچ عنوان آسیب نمی بیند.
  • دلیل دیگر این مدل به عنوان بهترین شلوارک ورزشی زنانه برای یوگا، فیت بودن آن است. با تنخور جذب این مدل شلوارک به راحتی می توانید متوجه حرکات خود در آینه شوید و درصد احتمال اشتباهات خود را پایین بیاورید.

به طور کلی این مدل شلوارک از همه ی خصوصیات مطرح شده در ابتدای مقاله، برخوردار است. به همین دلیل می توان به عنوان یکی از مناسب ترین و بهترین شلوارک ورزشی زنانه برای کلاس یوگا از آن یاد نمود.

مطالعه کنید: فروش شیک ترین شلوارک های ورزشی زنانه در تهران2024

شلوارک ورزشی زنانه مدل سیملس کد 403052

شلوارک ورزشی زنانه مدل سیملس کد 403052

مشاهده و خرید

یوگا

سخن آخر

ورزش یوگا به طور کلی در جهت تمرکز و کِشش و آرامش ذهنی فرد انجام می شود. بهبود عملکرد جسمی هم، یکی از اهداف ورزش یوگا به حساب می آید. پس بهتر است شلوارک ورزشی که در کلاس یوگا می پوشید، ابتدا اولویت خرید را در راحتی قرار دهید. پوشیدن زیباترین شلوارک اما تنخوری ناراحت، به هیچ عنوان برای کلاسی مانند یوگا مناسب نخواهید بود. لازم به ذکر است که یکی دیگر از لباس های پایین تنه برای ورزش یوگا، علاوه بر شلوارک، لگینگ ورزشی می باشد. چنانچه تمایل دارید، می توانید مدل های مختلفی از شلوارک ورزشی یا لگینگ ورزشی را در فروشگاه ریبون مشاهده نمایید.

مطالعه کنید: در ورزش کششی چه شلوارک ورزشی زنانه ای بپوشیم؟