شلوار مردانه ورزشی، راحتی و کتانی - ریبون
نکاتی طلایی در خرید یک شلوار خوش استایل

خرید رضایت بخش یک شلوار خوش استایل به عوامل مختلفی بستگی دارد. از رنگ و استایل آن گرفته تا نوع اندام شما، همه در جذابیت شلوار شما موثر هستند. بر خلاف تصور برخی، دقت در انتخاب شلوار نیز، به اندازه انتخاب تیشرت و پیراهن در زیباتر به نظر رسیدن استایل شما موثر است. در این مقاله چند نکته بیان می شود که پیش از خرید شلوار ورزشی مردانه باید به آن ها توحه کنید. زیرا برخی از این نکات، اهمیت بسیار زیادی دارند و دانستن آنها باعث می شود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

توجه به نوع اندام خود

مهمترین عامل در انتخاب یک شلوار خوش استایل، انتخاب شلواری است که برای اندام شما مناسب است. نوع اندام در آقایان نیز به اندازه بانوان، در تعیین لباس های مناسب موثر است.

از آنجایی که طول شلوار مردانه شما می تواند بسیار بلند یا تا وسط ساق پا باشد، با داشتن شناخت بهتر از اندامتان، می توانید شلواری را انتخاب کنید که به اندام شما بهتر بنشیند. استفاده صحیح از کمر کشی یا بندی نیز به نوع اندام شما بستگی دارد.

به طور کلی، همه افراد با هر نوع فیزیکی می توانند لباس هایشان را در استایل های مختلف ست کنند. زیرا استفاده از هیچ استایلی، مخصوص بدن خاصی نیست. اما شما می توانید با دانستن برخی قواعد، بهتر تصمیم بگیرید. برای مثال اگر اندام درشتی دارید، شکم دارید یا در بخش ران پا چربی زیادی دارید، شلوارهای راسته بهترین گزینه برای شما هستند. اگر اندامی ورزشی دارید، می توانید از لگ های چسبان استفاده کنید. و اگر لاغر هستید، باید از تن کردن لگ، خود داری کنید.

مشاهده کنید: شلوار ورزشی مردانه
شلوار خوش استایل

جنس یک شلوار خوش استایل

جنس یک شلوار خوش استایل باید محکم، قابل شست و شو و بدون پرز باشد. یک شلوار با استایل خوب، جنس مناسبی دارد و جاذب گرد و خاک و پرز نیست. با شستن آب نمی رود و رنگ پس نمی دهد. بهترین جنس شلوار، قابلیت اتوکشی دارد و پس از مقدار کمی حرارت، وا نمی رود.

بهترین جنس، بسته به نوع شلوار دارد. مثلا یکی از بهترین جنس های شلوارهای ورزشی، بنگالین است که حالت آن مشابه تمامی شلوارهای گرم کن مردانه است. برای خرید یک شلوار تابستانه روزمره باید از جنس نخی استفاده کرد و استفاده از کتان را به بهار و پاییز محدود کرد.

همچنین دورس و دورو نیز جنس هایی فوق العاده برای شلوارهای روزانه زمستانی هستند.

شلوار خوش استایل پسرانه

نوع دوخت در یک شلوار خوش استایل

دوخت یک شلوار خوش استایل بدون نقص است. نخ اضافه ندارد و به معنی واقعی کلمه بی نقص است. دوخت باید در تمامی بخش ها شامل کمر، زیپ، جیب و برش های داخلی عالی باشد. در بخش های سردوزی، مقدار زیادی پارچه اضافه نمی آید و دوخت تقریبا بی نقص انجام می شود.

به علاوه زمانی که دوخت را می کشید، شلوار خوش استایل شما نباید در خطر پارگی قرار گیرد. به خصوص از بخش درز های کناری و درزهای نزدیک نخش پایین پاچه شلوار، دوخت از روی لباس نیز باید چک شود تا نخ اضافه ای از آن در محل درزها باقی نمانده باشد.

علت این مسئله این است که شما میخواهید این شلوار را برای مدت طولانی استفاده کنبد. بنابراین حتی بهتر است شلوار را به پا کنید و با آن حرکاتی مشابه بازی بشین و پاشو انجام دهید تا مطمئن شوید درزهای شلوار شما توانایی تحمل فیزیک شما را دارند.

مشاهده کنید: ست ورزشی زنانه

شلوار خوش استایل مردانه

تناسب شلوار خوش استایل با فصل

آنچه خوش استایل بودن یک شلوار را مشخص می کند، تناسب آن با دمای هوا و فصل است. بسیاری از شلوارهای نخی یا کتانی جذاب، برای استفاده در فصول سرد سال نامناسب هستند و تمامی شلوارهای دورسی، فقط در دمای خنک هوا باید استفاده شوند.

به طور کلی هر چه جنس پارچه شلوار ضخیم تر و وزن آن بیشتر باشد، هوای مناسب آن نیز خنک تر خواهد بود.

پس اگر در هنگام خرید یک شلوار مردانه خوش استایل، اولویت خود را بر انتخاب بر اساس شرایط محیطی قرار دهید، پشیمان نمی شوید. زیرا نیازی به خرید مجدد شلوار در اسرع وقت ندارید و در هر آب و هوایی می دانید کدام یک از شلوارهایتان را باید انتخاب کنید.

مشاهده کنید: انتخاب شلوار ورزشی مردانه

مدل و طراحی شلوار خوش استایل

از دیگر نکات مهمی که در یک شلوار خوش استایل باید به آن توجه کنید، نوع طرح و مدل جذاب یک شلوار است. شلواری که طرح آن اخیرا ترند شده، یا به حدی جالب است که به زودی مد می شود، گزینه بسیار مناسبی برای ترکیب در استایل توسط شما است.

تنها نکته ای که پیش از استفاده کردن از یک شلوار زیبا و خوش استایل باید به آن توجه کنید، عدم وجود نوشته هایی با معانی آزار دهنده است.

مدل های مختلف شلوار خوش استایل می تواند بسیار متنوع باشد. جذاب ترین و خوش استایل ترین انواع شلوار مردانه، مدل های مختلفی دارند مانند:

  • شلوار کتانی جیب دار: که شما را جوانتر و خوش سلیقه نشان می دهد.
  • شلوار با پاچه تا زده: برای استفاده از این نوع شلوار باید از کفش و جوراب تمیز و اسپرتی استفاده کنید.
  • شلوار بغل زیپ دار: بسیاری از آقایان، زیپ این شلوارها را باز نمی کنند. اما این نوع شلوار می تواند با زیپ نیم باز نیز استفاده شود.
  • شلوار بغل خط دار: این نوع شلوار بیشتر اسپرت است. اما نوع سیاه و سفید آن می تواند در مهمانی نیز استفاده شود.
  • شلوار لوله ای: اگر اندام متوسطی دارید، برای شما بهترین گزینه است.
  • شلوار راسته: این نوع شلوار قد شما را بلند و استایل شما را شیک تر می کند.
  • شلوار مام استایل: برای استفاده در استایل کژوال مناسب است.