ست پافر زنانه و مردانه
پافر چیست ؟

پافر ، یکی از لباس های بسیار زیبا و جوان پسند برای خانم ها و آقایان است که برای نخستین بار در استرالیا طراحی و دوخته شد.

واژه پافر ، برگرفته از نام یک ماهی پف آلود است. شباهت ظاهری این ماهی با ظاهر این لباس ، سبب شده است که نام آن را برای این لباس زیبا و کاربردی انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: خرید آنلاین شلوار و شلوارک پسرانه

آشنایی با Puffer

این لباس دارای یک رویه بیرونی از جنس پلی استر و یا نایلون است و درون آن پشم شیشه ، هوا و … است. پافر ، در واقع نوعی بادگیر است که پرهای داخل آن موجب گرم شدن آن شده است. روزهای سرد را با این لباس ، گرم و دلنشین کنید. این لباس گزینه خوبی برای مهمانی ، محیط کار ، دانشگاه ، خرید ، پارک و … است.
 پافر قرمز و آبی مردانه

Puffer ، گزینه مناسبی برای تیپ کلاسیک و تیپ اسپرت می باشد. مهمترین دلایل محبوبیت این لباس ، گرما و سبکی آن است. وقتی این لباس بر تن شماست ، بدون آنکه احساس سنگینی کنید گرم می شوید.

وست بپوشیم یا پافر ؟

این دو لباس آنقدر شبیه به هم هستند که برخی آنها را با یکدیگر اشتباه می گیرند. وست ، جلیقه ای است که برای پوشاندن بالا تنه مورداستفاده قرار می گیرد. البته وست هایی هم وجود دارند که از نظر قدی تا زانو هستند. این لباس دارای دو جیب در بخش جلو و پایین است. وست ها ممکن است با کلاه و یا بدون کلاه باشند.

پافر و وست ، هر دو لباس مناسبی برای افراد درشت اندام هستند. زیرا این دو لباس می توانند بازوهای شما را لاغرتر نمایش دهند. بنابراین تفاوت این دو لباس این است که گاهی پافرها دارای آستین هستند و معمولاً بلندتر از وست هستند.

محصول پیشنهادی: پالتو، بارانی و کاپشن زنانه

ست کردن پافرها

اگر می خواهید با این لباس شیک و جذاب به نظر بیایید ، باید آن را با سایر لباس های خود به خوبی ست کنید. اصلاً نباید با این لباس ، شلوارهای گشاد و رنگ روشن بپوشید. زیرا ظاهر بدی پیدا می کند. بهترین گزینه برای ست کردن با پافر ، شلوارهای تنگ و تیره است. شلوار جین تیره و یا استرچ و یا کتان کشی مشکی و … گزینه های بسیار خوبی برای ست کردن با این لباس هستند.

برای زیر این لباس باید فکر یک لباس اسپرت بسیار شیک و مناسب باشید. هودی ، تیشرت آستین بلند ، بافتنی ، ژاکت ، بلوز و … از جمله لباس های مناسب برای زیر این لباس هستند. لباس های گشاد برای زیر این لباس اصلاً مناسب نیستند.

کفش مناسب برای این استایل ، کفش های اسپرت و کالج و … هستند. اصلاً نباید کفش های پاشنه بلند و رسمی را برای این استایل انتخاب کنید. کتونی ، نیم بوت و بوت برای این استایل بسیار مناسب هستند.

پافرها برای چه فصلی مناسب هستند ؟

پافر ، گرم است و کاملاً ضد آب است. بنابراین بهار و پاییز و زمستان می توان این لباس را تن کرد. بدین ترتیب از خیس شدن ناشی از بارندگی ، سرمازدگی ناشی از هوای سرد و آسیب های ناشی از بادهای شدید در امان خواهید ماند.

اگر در مناطق بادخیز و کوهستانی زندگی می کنید ، ممکن است در برخی از روزهای تابستان هم نیاز به پوشیدن Puffer داشته باشید. بنابراین پافر در روزهای مختلفی به کار شما می آید. بنابراین بهتر است سریعتر به خرید پافرها اقدام کنید. توصیه می کنیم در کمد لباس های خود ، یک یا چندین Puffer داشته باشید.

سایز مناسب Puffer شما چند است ؟

پافر مناسب شما باید درست بر تن شما بنشیند. این لباس ها به دلیل پف دار بودن باید فیت اندام شما باشند تا دست و پا گیر نباشند و شما را درشت و عظیم الجثه نشان ندهند. اما برخی ها به استایلی علاقه دارند که به اصطلاح ، لش طوری باشند. به همین دلیل باید پاورهای اورسایز را انتخاب کنند.

بنابراین انتخاب سایز Puffer به شما بستگی دارد که بخواهید چگونه تیپ بزنید. اگر به پافرهای فیت علاقه دارید ، این نکته را درنظر داشته باشید که باید لباس زیر Puffer را هم درنظر بگیرید و به همین دلیل Puffer خیلی جذب را انتخاب نکنید.

اگر پافرهای آستین دار را انتخاب کردید و با مشکل بلندی آستین ها مواجه شدید ، می توانید آن را به خیاط بدهید تا آستین آن را برای شما کوتاه کند. با یک تحلیل دقیق می توانید سایز مناسب Puffer را برای خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

 پافر بلند دخترانه

مزایای استفاده از پافر

پافرها برای شما دست و پاگیر نیستند و بدون اینکه شما را سنگین کنند ، گرمای موردنیاز را برای شما تأمین می کنند. این لباس ها از قابلیت ست پذیری بسیار خوبی برخوردار هستند. استایل های مختلفی می توان با Puffer ساخت که هر یک به نوعی شیک و زیبا هستند.

این لباس ها سن و سال و جنسیت نمی شناسند. هر یک از خانم ها و آقایان در هر سن و سالی می توانند Puffer بپوشند. پافرهای زنانه و دخترانه معمولاً از پافرهای مردانه و پسرانه ، بلندتر هستند. اغلب آقایان و خانم های خوش تیپ در کمد لباس خود دارای یک یا چندین Puffer در مدل های مختلف هستند. مدل های مختلف Puffer شامل کلاه دار و بدون کلاه ، کوتاه و بلند و زیپ دار و بدون زیپ هستند.

قیمت پافر

این لباس ها با توجه به کیفیت جنس ، کیفیت دوخت ، بلند یا کوتاه بودن ، کلاه دار یا بدون کلاه بودن ، ضخامت و … دارای قیمت مختلفی هستند. اما قیمت پافرها بسیار مناسب است و این لباس ها از لباس های گران قیمت  نیستند.

پافرها می توانند حسابی شما را خوش تیپ و زیبا کنند. برای دستیابی به این هدف باید به نکات گفته شده توجه کنید تا پافرهای مناسبی را خریداری کنید. با نزدیک شدن به فصل پاییز ، بازار خرید این لباس ها بسیار داغ می شود. به شما پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه اینترنتی ریبون سری بزنید و از پافرهای بسیار زیبای آن دیدن کنید. پاییز و زمستان امسال را با پافرهای بسیار زیبای ما سر کنید و زیبایی و گرمای دلنشین را به خود هدیه کنید. خرید پافر را از فروشگاه ریبون انجام دهید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تیشرت بچه‌گانه

بیشتر بخوانید: پافر مردانه چیست و آن را با چی بپوشیم؟

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.