راهنمای انتخاب لباس عالی در شب یلدا

شب یلدا یکی از زمان هایی است که ما ایرانیان کنار عزیزان جمع می شویم و با برگزاری جشنی کوچک، از شب بلند خود لذت می بریم. گاهی پس از مدت ها با خانواده و اقوام ملاقات می کنیم و شب یلدا را جشن می گیریم. طبیعی است که تمایل داریم در این شب خوش پوش به نظر برسیم و استایل ما از این جهت برای ما اهمیت زیادی دارد.

در این مقاله درباره شب یلدا و نحوه ست کردن در استایل های مختلف، با اعضای خانواده و به صورت تک نفره به شما توضیحاتی را ارائه می دهیم. اگر شما نیز روشی برای انتخاب استایل در شب یلدا می شناسید، حتماً در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

شب یلدا چیست و چه رسومی دارد؟

شب یلدا از جشن های باقی مانده از رسوم ایران باستان است. در این شب، ایرانیان تا نیمه شب به تفریح و زمان گذراندن با خانواده می پردازند. پس از یلدا، زمستان سردی از راه می رسد. بنابراین ما ایرانی ها با خوردن میوه هایی مانند هندوانه و انار و دانه های آجیل شب چله را جشن می گیریم و به استقبال زمستان می رویم. ایرانیان باستان معتقد بودند اگر از میوه هایی مانند هندوانه بخوریم، تا پایان زمستان سرما بر ما غلبه نمی کند و سلامت خواهیم ماند.

پس از گذشت سال ها هنوز رسوم شب یلدا مطابق گذشته باقی مانده است. ایرانیان در این روز دور هم و در کنار بزرگتر های فامیل جمع می شوند، میوه و شیرینی می خورند و از کتاب حافظ فال می گیرند.

اهمیت انتخاب یک استایل شیک یلدایی

چرا انتخاب یک استایل یلدایی مناسب اهمیت دارد؟ ما لباس شب یلدا را به تن می کنیم و در این شب اوقاتمان را در کنار عزیزانمان سپری می کنیم و حتی عکس خانوادگی می گیریم. معمولاً شب یلدا، شبی به یادماندنی است. از گذشته نیاکان ما رسم داشتند که در حضور بزرگتر ها، لباس هایی مناسب و نو به تن کنند. پوشیدن لباس مناسب در شب چله نوعی احترام به دیگران نیز تلقی می شود. پس طبیعی است که تمایل داشته باشیم مدل لباس شب یلدا جذابی را بپوشیم. در این مقاله درباره روش های صحیح  پوشیدن و ست کردن لباس در شب چله مطالبی را مطالعه می کنیم.

فروش ویژه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده تخفیف های یلدایی ریبون

راهنمای انتخاب رنگ مناسب استایل شب یلدا

راهنمای انتخاب رنگ مناسب استایل شب یلدا

ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشیم که تفاوتی ندارد که آیا می خواهیم لباس هایمان را به صورت سنتی ست کنیم یا در استایل امروزی لباس بپوشیم. مهم این است که در هر دو حالت به تناسب لباسمان با تم یا زمینه تعیین شده در مهمانی یلدا توجه داشته باشیم.

هر مدل لباس شب یلدا می تواند مناسب باشد اما این تا حدودی نیز به جمع بستگی دارد. مثلا اگر در شهر ما رسم است که حتما در شب یلدا لباس محلی منطقه خودمان را بپوشیم، باید به این رسم احترام بگذاریم. در این صورت نیز می توانیم با انتخاب رنگ صحیح لباس سنتی و آرایش مناسب، استایل یلدایی جذابی داشته باشیم.

ما می توانیم با به تن کردن لباسی از نوع ترمه دوزی، استایل کلاسیک ایرانی را در شب یلدا داشته باشیم. همچنین می توانیم با یک تیپ امروزی و تنها با رنگ های سبز و قرمز، لباس هایمان را ست کنیم. در هر دو صورت اگر استایل ما به درستی ست شود، تیپ و لباس های ما فوق العاده جذاب خواهند بود.

استایل یلدایی با رنگ قرمز

استایل یلدایی با رنگ قرمز

قرمز یکی از رنگ هایی است که در شب چله می توانیم لباس هایمان را با آن ست کنیم. برای مثال می توانیم از استایل تک رنگ سرخ استفاده کنیم. یا می توانیم لباس هایمان را به گونه ای انتخاب کنیم که قرمز رنگ غالب آن ها باشد. مثلاً از یک جین روشن در کنار یک شومیز قرمز و یک کفش پاشنه بلند قرمز رنگ استفاده کنیم. یا تنها از یک شال یا کراوات قرمز استفاده کنیم.

البته که گفته می شود قرمز معمولاً رنگ اصلی تم مهمانی در شب یلدا است. پس حتی اگر رنگ غالب لباس های ما در شب یلدا قرمز نیست، می توانیم از اکسسوری های قرمز رنگ نیز استفاده کنیم و استایل خودمان را جذاب تر کنیم.

استایل یلدایی با رنگ سبز

می توانیم سبز را نیز به صورت رنگ غالب زمینه لباس هایمان استفاده کنیم. رنگ سبز همیشه نماد طراوت جوانی و زندگی بوده است. در ست کردن رنگ سبز بهتر است تناژ رنگ پوستمان را نیز مد نظر داشته باشیم. اگر رنگ پوست سردی داریم بهتر است لباسی با رنگ سبز روشن را برای ترکیب لباس هایمان در شب یلدا استفاده کنیم. در غیر این صورت، بهتر است از سبز تیره یا سبز متمایل به آبی استفاده کنیم.

البته اگر از اکسسوری های سبز رنگ استفاده کنیم نیز به نوعی با سبز ست کرده ایم. برای مثال گردنبند سنگ زمرد در کنار یک پیراهن مشکی یا سرخ می تواند استایل جذابی برای شب یلدای ما بسازد.

لباس زنانه خرید و قیمت مشاهده

جدیدترین انواع لباس زنانه

استایل یلدایی با رنگ سفید

البته که رنگ سفید همیشه جذاب است. این رنگ نماد زیبایی، پاکیزگی و سلامتی است و در اطرافیان ما حس آرامش و امنیت را نسبت به ما ایجاد می کند. در شب یلدا اما بهتر است از رنگ سفید به صورت تنها استفاده نکنیم. مثلاً با ترکیب کردن لباس های سفید با قطعات دیگر لباس به رنگ های قرمز یا سبز، استایلمان را شیک کنیم. استفاده از یک پیراهن سنتی سفید در کنار یک روسری قشقایی سبز و قرمز در عین اینکه استایل ما را سنتی نگه می دارد، با تم یلدا نیز هماهنگ است.

بهترین مدل لباس شب یلدا لباسی است که در آن احساس زیبایی کنیم پس نباید استفاده از کفش و سایر اکسسوری ها را نیز فراموش کنیم. 

ست کردن استایل با رنگ سال 2023 در شب چله

گاهی علاقه داریم که طبق رنگ سال لباس بپوشیم و به خاطر همین هم در جشن یلدا، رنگ سال 2023 یا رنگ پنتون ( بیشتر شبیه به رنگ صورتی است) را به تن می کنیم. بسیاری از ما این به روز بودن را دوست داریم، مخصوصاً اگر جشنی چون جشن شب یلدا در پیش رویمان باشد. ست کردن لباس با رنگ سال در شب یلدا از نظر ما هیچ ایرادی ندارد، چون اجباری نیست که در این شب حتماً همان رنگ قرمز یا سبز را بپوشیم. شرکت در این مراسم و پوشیدن رنگ لباس، کاملا اختیاری است.

چگونه لباس هایمان را در شب یلدای 1402 ست کنیم؟

چگونه لباس هایمان را در شب یلدای 1402 ست کنیم؟

ست لباس شب یلدا برای شب یلدا بسیار جذاب خواهد بود. ست کردن معمولاً آسان است، کافی است بدانیم چه طرح و رنگی بیشتر به ما می آید و فرم بدن ما را جذاب تر نشان می دهد. در این صورت به سادگی لباس مناسبی را برای خود پیدا می کنیم و هزینه و زمان زیادی نیز صرف نمی کنیم. برای ست کردن لباس در شب یلدا ۱۴۰۲ بهتر است مطابق مد روز حرکت کنیم و تیپ مان را جدید و به روز بزنیم.

لباس سنتی ویژه شب یلدا

ما در ایران از قدیم، لباس های سنتی خودمان را در بقچه ها نگه می داریم تا در چنین شب هایی در دورهمی ها به تن کنیم. ولی در جشن شب یلدا، آن دسته از لباس هایی که به رنگ قرمز یا سبز هستند را بیشتر انتخاب می کنیم، زیرا می خواهیم تم یلدایی لباس هایمان را رعایت کنیم.

اما به طور کلی، هر نوعی از لباس محلی یلدا می تواند مناسب باشد، به خصوص اگر ممکن است در مهمانی همه یک رنگ بپوشند و لباس ها مشابه هم به نظر برسد. در این شرایط می توانیم از دستبندها یا گردن آویز هایی که طرح انار دارند استفاده کنیم و تیپ خودمان را یلدایی تر کنیم.

لباس شب یلدا در استایل مدرن

اما برخی از ما علاقه ای به لباس های سنتی در جشن شب یلدا نداریم، بخاطر همین به استایل های مدرن یا امروزی رو می آوریم. لباس های مدرن در طرح و رنگ های یلدایی بسیار جذاب و متنوع هستند. بیشتر ما به همین دلیل استایل مدرن را در این مراسم بیشتر دوست داریم. البته معمولاً لباس های مدرن بیشتری را نیز مطابق سلیقه خود پیدا می کنیم. به علاوه این نوع لباس ها معمولاً ارزان تر و متنوع تر نیز هستند.

ست کردن لباس خانواده در شب یلدا

ست کردن لباس خانواده در شب یلدا

در بسیاری از خانواده های ایرانی، علاقه داریم که در مراسم جشن شب یلدا، لباس هایمان با اعضای خانواده هم رنگ یا ست باشد. از این رو چند هفته قبل از شروع مراسم شب یلدا، لباس شب یلداس خود را آماده می کنیم تا در آن شب به تن کنیم. تا همه ی اعضاء خانواده، رضایت خود را از ست کردن لباس در این مراسم نشان دهند.

به روش های دیگری نیز می توانیم لباس اعضای خانواده را ست کنیم. مثلاً در مراسم های بزرگتر، هماهنگ کنیم که هر خانواده از یک استایل ثابت استفاده کند. یا می توانیم لباس های کودکانمان را با هم ست کنیم. یا حتی با یکی از اعضای خانواده لباسی همرنگ و هم شکل استفاده کنیم. در این بخش برخی از روش های ست کردن لباس با سایر اعضای خانواده را بررسی می کنیم.

 خرید و قیمت مشاهده لباس بچگانه

جدیدترین انواع لباس بچگانه

لباس ست کردن خواهر برادری در شب چله

لباس ست کردن خواهر برادری در شب چله

یکی از بامزه ترین روش هایی که می توانیم لباس اعضای خانواده را با هم هماهنگ کنیم، استفاده از ست های خواهر برادری، خواهری یا برادری است. در این صورت کودکان ما می توانند چند رنگ مشخص مرتبط با شب یلدا را استفاده کنند. همچنین می توانیم بجای استفاده از چند رنگ، به تن همه آن ها یک استایل را بپوشانیم تا تم شب چله رعایت شود.

زیبایی این نوع ست کردن در این است که خودمان می توانیم هر چه خواستیم بپوشیم. مثلاً خودمان از یک لباس سبز یا ترمه سنتی استفاده کنیم و به تن کودکانمان یک لباس با طرح هندوانه بپوشانیم.

روش صحیح ست کردن لباس مادر و دختر در شب یلدا

روش صحیح ست کردن لباس مادر و دختر در شب یلدا

یکی از دلچسب ترین روش هایی که همه ما می توانیم از آن برای تهیه ست لباس شب یلدا استفاده کنیم، ست کردن به صورت مادر و دختری یا پدر و پسری است. اصول ست کردن لباس به رنگ های سبز و قرمز باید بر این باشد که اولاً کودک رنگش را بپسندد و لباسش را دوست داشته باشد.

دوما ما والدین نیز باید از یک رنگ هماهنگ با لباس کودک استفاده می کنیم. در این ترکیب، مادر مدل با وقار و جذاب تر لباس را استفاده می کند و دختر، مدل بامزه و ساده تر لباس را می پوشند. از آنجایی که برای ما ایرانی ها خانواده اهمیت زیادی دارد، ست کردن در این روش می تواند اعضای خانواده را نیز به یکدیگر نزدیک تر کند.

ست لباس زن و شوهر در شب یلدا

ست لباس شب یلدا زنانه در کنار لباس مردانه از جذاب ترین مدل هایی است که خصوصاً تازه عروس و داماد ها لباسشان را در آن ست می کنند. همه ما در این دوران، برای جشن ها ذوق و شوق بیشتری داریم و استفاده از استایل کاپلی شب یلدا نیز به همین دلیل طرفدار زیادی در میان ما ایرانی ها دارد.

بهترین روشی که می توانیم ست لباس شب یلدا را به صورت زوجی ست کنیم، استفاده از هر دو رنگ سبز و قرمز است. مثلاً خانم قرمز بپوشد و آقا سبز و یا برعکس. البته استفاده از دو رنگ سفید و قرمز نیز می تواند جذاب باشد اگر تم مراسم را بیشتر بر اساس رنگ های میوه انار قرار دهیم. به هر حال باید توجه کنیم چه رنگی بیشتر به ما و همسرمان می آید.

گاهی تمایل به استفاده از لباس سنتی و محلی در این مراسم داریم؛ اگر از ترکیب رنگ های درستی استفاده کنیم، مدل لباس شب یلدا بیاد ماندنی برای خود خواهیم ساخت. زیرا لباس های محلی جذابیت زیادی دارند. اگر تم اصلی مراسم در کنار خانواده، سنتی نیست، می توانیم لباس مدرنی را با المان های سنتی مانند روسری و شال کمر ترکیب کنیم. و استایل نیمه مدرنی بساریم.

"استایل

استایل شب یلدا ویژه نوزادان

از روش هایی که می توانیم مدل لباس شب یلدا جذابی را برای اعضای خانواده تهیه کنیم، استفاده از لباس شب یلدا نوزادی برای نوزادان و نوپایان است. این لباس ها که اکثر با طرح میوه های انار و هندوانه تولید می شوند، استایل گوگولی مگولی و بانمکی را برای نوزاد ما ایجاد می کند. سال ها بعد با دیدن عکس های این روز، خاطرات خوش یلدا را یادآور خواهیم شد.

لباس شب یلدا مناسب برای نوزاد پسر

این درست است که لباس نوزادی دختر و پسر ندارد. اما لباسی که شب یلدا به تن نوزاد می کنیم، قرار است تا سال ها در قاب عکس خانه ما قرار گیرد. پس بهتر است از لباسی با طرح و رنگ مناسب استفاده کنیم تا خود کودک نیز در آینده آن را دوست داشته باشد.

استفاده از لباس هایی که رنگ قالب آن ها قرمز روشن است برای لباس یلدایی نوزادان پسر کمتر توصیه می شود. اما اگر از انواع رسمی یا کلاه دار استفاده کنیم، می توانیم استایل بزرگسالانه و مینیمالی برای او ست کنیم. در این صورت استفاده از قرمز نیز مانعی ندارد. مثلا یک کت و شلوار رسمی قرمز با پیراهن سفید در تن نوزاد پسر، او را بسیار خوش تیپ می کند. فقط بهتر است برای او از کراوات های کشی استفاده کنیم یا کلا کراوات استفاده نکنیم.

اگر به تن نوزاد پسر یک لباس محلی یلدایی پسرانه می پوشانیم نیز بهتر است حواسمان به تزیینات لباس باشد تا کودک آن ها را وارد دهانش نکند.

لباس پسرانه خرید و قیمت مشاهده

جدیدترین انواع لباس پسرانه

لباس سرهمی با طرح شب یلدا برای نوزادان پسر

اگر جشن شب یلدا قرار است مدتی طول بکشد و ممکن است لازم باشد نوزاد را تعویض کنیم، می توانیم از یک سرهمی راحت نیز برای نوزاد استفاده کنیم. حتی می توانیم از چند دست سرهمی نوزادی شب یلدا برای نوزاد استفاده کنیم تا مطمئن باشیم لباس تمیز نوزاد همیشه در دسترس ما است.

ست لباس با طرح شب یلدا برای نوزادان پسر

استفاده از لباس هایی با طرح های تکراری نیز برای شب یلدا مناسب است. خصوصا اگر هوا سرد است، استفاده از دورس های تو کرکی با طرح هندوانه یا میوه های پاییزی استایل نوزاد ما را بامزه می کند. در این صورت می توانیم یک شلوار بامزه با همان طرح را نیز به پای کودک کنیم و او را در جشن شرکت دهیم.

لباس شب یلدا مناسب برای نوزاد دختر

لباس شب یلدا مناسب برای نوزاد دختر

از آنجایی که دست ما در انتخاب لباس برای نوزادان دختر همیشه کمی بازتر است، می توانیم به سادگی انواع پیراهن های نوزادی را به تن او کنیم. برای پوشاندن سر نوزاد نیز می توانیم از مدل های کوچک کلاه نوزادی یا تل های تزیینی استفاده کنیم. در مراسم شب یلدا در چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و سبز هرچه بخواهیم می توانیم تن نوزاد دختر کنیم.

لباس سرهمی بامزه با طرح شب یلدا برای نوزادان دختر

استفاده از لباس سرهمی نوزادی شب یلدا باعث می شود کار ما راحت باشد. دقت کنید که سرهمی نباید برای نوزاد کوچک باشد و هدف از آن، راحتی نوزاد و خودمان است. اگر تمایل داریم یا هوا سرد است نیز می توانیم روی سرهمی از کت و شلوار گرمی به رنگ قرمز یا سبز روشن استفاده کنیم.

اگر سعی کنیم لباسی را انتخاب کنیم که به نوزاد می آید، خودش نیز در آینده به این عکس علاقه نشان خواهد داد. در غیر این صورت می توانیم برای مدت کوتاهی لباسی جذاب تن او کنیم تا با آن عکس بگیرد و سپس لباس راحت تری به او بپوشانیم.

ست لباس دخترانه خرید و قیمت مشاهده

انواع ست لباس دخترانه

ست لباس با طرح شب یلدا برای نوزادان دختر

استفاده از ست لباسی با طرح انار در شب یلدا می تواند استایل نوزاد ما را زیبا کند. مثلا یک پیراهن توری با دانه دوزی قرمز، در کنار یک تل با طرح انار می تواند بسیار جذاب و بامزه باشد. همچنین استفاده از بافتنی های کوچک دخترانه نیز می تواند تیپ یلدایی نوزاد را بانمک تر کند. از آنجایی که ژست گرفتن برای نوزادان کار مشکلی است سعی کنید لباسی برای او ست کنید که از همه طرف خوب به نظر بیاید تا در عکس و ویدئوی دست جمعی نیز، جذابیت لباسش مشخص باشد.

ایده‌های رنگارنگ برای لباس شب یلدا بچگانه

اما چه کسی می گوید باید حتما تم لباس بچه ها در شب یلدا، به رنگ خاصی باشد؟ می توانیم لباس کودک را در طرح های مختلفی ست کنیم. از رنگ های متنوع و جذابی استفاده کنیم. حتی می توانیم از نقاشی و حنا روی صورت نیز استفاده کنیم و استیکرهای کوچک هندوانه و میوه های پاییزی را به دست او بزنیم.

اگر از تتوهای موقت رنگی برایش استفاده کنیم یا تم لباسش را رنگ روشن تری مانند زرد یا سفید در نظر بگیریم، نیز می توانیم او را برای شب یلدا آماده کنیم. در کل دستمان در ساختن استایل برای کودکان بازتر از نوزادان است.

لباس کودک با طرح هندوانه

از محبوب ترین طرح های ست لباس شب یلدا برای کودکان، لباس با طرح میوه است. به خصوص هندوانه و انار که پر استفاده ترین ست هایی هستند که می توانیم برای کودکمان تهیه کنیم. بچه ها به خصوص دختربجه ها از این ایده استقبال خواهند کرد. البته نباید یک لباس خواب و راحتی بچگانه با طرح میوه را برای کودکان انتخاب کنیم.

شاید همچین لباسی برای نوزادان مشکلی نداشت، اما در مراسمی رسمی که همه لباس های خوبی به تن می کنند، بهتر است ما نیز برای کودکانمان، لباس هایی رسمی تر و مطابق تم روز تهیه کنیم. تا هم هیجان انتخاب لباس را به کودک بدیم و هم آداب و رسوم اصیل ایرانی را به آن ها بیاموزیم.

پیراهن طرح انار محصوص خردسالان

پیراهن طرح انار محصوص خردسالان

یک مدل لباس شب یلدا  مناسب برای خردسالان لباسی با طرح انار است. طراحی میوه هایی پاییزی و زمستانی روی لباس کودکان، به آن ها کمک می کند تا نام میوه ها را بهتر یاد بگیرند. این سبک از آموزش در سنین رشد به بهبود مهارت های ذهنی آن ها منجر می شود. نه فقط برای ست کردن لباس در شب یلدا بلکه به طور کلی می توانید از این نوع آموزش استفاده کنید.

البته اگر ست لباس شب یلدا کودک طرح جذاب و آشنایی داشته باشد، کودک ما نیز از استایل شب یلدایش لذت خواهد برد.

بادی طرح یلدا برای کودکان زیر 3 سال

به طور کلی بهترین لباس برای کودکان زیر سه سال، انواع بادی با طرح یلدا است که هم کودک و هم والدین هنگام استفاده از آن راحت هستند. بنابراین اگر یک بادی با طرح یلدایی به تن خردسال خود کنیم، علاوه بر زیبایی لباسش، زحمت خودمان هم کمتر می شود.

شلوار و شلوارک پسرانه خرید و قیمت مشاهده

انواع شلوار و شلوارک پسرانه

استایل یلدایی مخصوص کودکان

از آنجایی که کودکان ما، حافظه خوبی دارند، خاطرات شب یلدا را به خوبی به خاطر خواهند سپرد. پس استفاده از لباس هایی که استایل کودکان را برای خودشان هم جذاب نشان دهد اهمیت دارد. چرا که استایل شب یلدا برای کودکان به خاطر ماندنی می شود. تفاوتی نمی کند که کت و شلوار به تن کودک کنیم یا از یک تیشرت شب یلدا کودکانه برای زیباتر کردن استایلش استفاده کنیم.

چرا که کودک در هر حالت جذاب به نظر می رسد. اما نظر شخصی خودش را حتماً باید جویا شویم تا لباسی را برایش انتخاب کنیم که از خاطرش پاک نشود.

ست کردن لباس شب یلدا برای دختربچه

ست کردن لباس شب یلدا برای دختربچه

بهترین مدل لباس شب یلدا برای دختربچه لباسی است که کودکمان بتواند از آن لذت ببرد. اما در عین حال راحت و سبک نیز باشد. بچه ها معمولاً در دورهمی های خانوادگی و در میان همسالان به بازی می پردازند و شب یلدا نیز یکی از همین دورهمی ها است. بنابراین اگر لباس شب یلدا دخترانه راحتی را برایش تهیه کنیم، او می تواند به راحتی بازی کند و از روزش لذت ببرد.

چند از بهترین مدل های لباس شیک یلدایی دخترانه

در این قسمت برخی از بهترین مدل های لباس دخترانه شیک یلدایی را معرفی می کنیم. این لباس ها معمول ترین و ترند ترین لباس های امسال هستند و به تن کودکان ما فوق العاده شیک خواهند بود.

تیشرت آستین بلند شیک طرح هندوانه برای شب چله

تیشرت آستین بلند شیک طرح هندوانه برای شب چله

یک تیشرت آستین بلند با طرح هندوانه می تواند در کنار یک جین استایل گرم و مناسبی برای شب یلدا باشد. به خصوص اگر کودک ما لباس های فانتزی و بامزه دوست دارد و مراسم شب یلدا را نیز در محیطی برگزار می شود که هوای آزاد جریان دارد. در این صورت استفاده از لباسی که کمی پوشاننده باشد مانع از سرما خوردن کودک می شود.

پیراهن دخترانه بلند مخصوص شب یلدا

برخی از دختربچه ها علاقه زیادی به انواع پیراهن بلند دخترانه دارند. در این صورت وظیفه ما والدین است که آن ها را در انتخاب یک پیراهن دخترانه ویژه شب یلدا راهنمایی کنیم. این پیراهن ها معمولاً بیشتر جذاب هستند و کودک کمتر می تواند در هنگام استفاده از آن ها بازیگوشی کند. اما به هر حال سلیقه کودک در اولویت است.

ست لباس پسرانه خرید و قیمت مشاهده

جدیدترین انواع ست لباس پسرانه

ست تاپ و دامن بامزه با طرح میوه های شب یلدا

اگر مطمئن هستیم شب یلدا را قرار است در محیط گرمی سپری کنیم می توانیم از یک ست تاپ و دامن نیز لباس زیبایی برای کودکمان تهیه کنیم. مدل هایی از تاپ های دخترانه با بندهای نازک یا آستین های کوچک کلاهی را می توانیم استفاده کنیم. همچنین دامن های کوچکی که کمی پف دار هستند یا تور خوابیده دارند نیز برای کودکان مناسب است.

تنها نکته ای که باید حواسمان باشد این است که جنس تاپ دخترانه یلدایی، تن کودک را نخورد و کودک در آن راحت باشد.

ست کردن لباس شب یلدا برای پسر بچه

ست کردن لباس شب یلدا برای پسر بچه

در این بخش با برخی از مدل های لباس و ست شیک شب یلدا برای پسربچه ها آشنا می شویم. این لباس ها همگی می توانند کودک را خوش استایل کنند اما باید حتما لباس هایی راحت باشند و  نباید فقط به ظاهر آن ها توجه کنیم.

ست لباس پسرانه اسپرت و شیک طرح یلدا

استفاده از یک ست اسپرت ساده برای پسرها در شب یلدا کاری مناسب است. خصوصا اگر تم خاصی را از قبل برای شب یلدا در نظر نداریم. ترکیب کتانی پسرانه با شلوار جین و تیشرت می تواند یک استایل مناسب برای هر مهمانی به خصوص مهمانی شب یلدا در حضور بزرگترها باشد. اگر فضا به صورتی است که کودک می تواند بدود یا بازی کند این نوع ترکیب بهترین حالت لباس برای او است.

تیشرت پسرانه طرح هندوانه ویژه شب یلدا

اگر تمایل داریم حتما یک نمادی از شب یلدا را به تن کودک کنیم می توانیم از تیشرت های با طرح هندوانه و سایر میوه های پاییزی نیز استفاده کنیم. در این صورت بهتر است شلواری را به تن پسربچه کنیم که رنگش با تیشرت او هارمونی داشته باشد.

پالتو، بارانی و کاپشن پسرانه خرید و قیمت مشاهده

 انواع کاپشن پسرانه

لباس پسرانه نمدی گرم برای شب چله

در بسیاری از شهرهای ایران، رسم استفاده از لباس های سنتی در شب چله همچنان زنده است و توسط مردم انجام می شود. لباس نمدی پسرانه یلدایی یکی از همین لباس ها است. البته این پارچه گرم نیز هست و به خصوص برای مراسم شب یلدا در محیطی سر باز مناسب است. می توانیم انواع لباس پسرانه نمدی قرمز یا سبز را برای پسربچه تهیه کنیم و استایلش را نیز به همین ترتیب بر اساس شب یلدا انتخاب کنیم.

پلیور پسرانه با رنگ انار یلدایی

هر چند ممکن است یک پلیوری پسرانه با طرح انار یا رنگ سرخ اناری را با کمی سختی پیدا کنیم، اما اگر شبی به یاد ماندنی برای کودک بسازد ارزش این سختی را دارد. حتی می توانیم خودمان آن را ببافیم. این پلیور را می توانیم با شلوار کتان ست کنیم. اکسسوری هایی مانند کلاه یا ساعت با رنگ قرمز نیز با همچین پلیوری، ست زیبایی تشکیل می دهند.

ست کردن لباس نوجوانان در شب یلدا

ست کردن لباس نوجوانان در شب یلدا

عموماً نوجوانان سلیقه خود را دارند و به شرکت در مراسم هایی با تم جشن و شادی تمایل نشان می دهند. آن ها در این نوع جشن ها می توانند لباسشان را انتخاب کنند و ذوق و سلیقه خود را نشان دهند. اگر نوجوان ما می داند به استفاده از چه لباسی تمایل دارد که هیچ، در غیر این صورت در این بخش چند پیشنهاد قرار داده ایم که می توانیم به نوجوانان ارائه دهیم.

ست بافتنی طرح شب یلدا

اولین روش ست کردن شب یلدا 1402 برای نوجوانان استفاده از ست لباس یا سرهمی بافتنی است. استفاده از بافتنی علاوه بر اینکه استایل نوجوان را امروزی و خفن نشان می دهد، بدن او را نیز گرم می کند پس برای جشن شب یلدا در خارج از خانه بسیار مناسب است. این نوع ست کمی خودمانی است و احساس راحتی زیادی نیز در نوجوانان ایجاد می کند.

کاپشن زنانه خرید و قیمت مشاهده

جدیدترین انواع کاپشن زنانه

پیراهن مجلسی برای نوجوانان دختر

پیراهن مجلسی یکی از اولین انتخاب های بسیاری از دختران نوجوان است. یک پیراهن در عین راحتی، خوش استایل و جذاب نیز هست و بیانگر نزدیک شدن نوجوان ما به بزرگسالی است. پیراهن های دخترانه در طرح ها و رنگ های متنوع و مختلفی تولید می شوند. اگر رنگ خاصی مد نظر نوجوان نیست می توانید رنگ های قرمز یا سبز را به او پیشنهاد دهید.

پولیور بافتنی ویژه نوجوانان پسر

اگر می خواهیم استایل نوجوانان در شب چله، متناسب با فصل باشد می توانیم از انواع پولیور و سویشرت زمستانی و گرم نیز برای پسرها استفاده کنیم. در خرید این نوع پولیورها باید دقت کنیم که سر شانه لباس حتماً بر شانه های نوجوان منطبق باشد تا استایل او مرتب و تمیز به نظر برسد. اگر نوجوان پسر ما علاقه ای به استفاده از طرح های مخصوص یلدا ندارد بهتر است به او تحمیل نکنیم و اجازه دهیم طرح مورد پسندش را انتخاب کند.

بهترین و جذاب ترین لباس زنانه شب یلدا مخصوص بانوان خوش سلیقه

بهترین و جذاب ترین لباس زنانه شب یلدا مخصوص بانوان خوش سلیقه

صد البته که نباید از معرفی بهترین مدل لباس هایی که بانوان می توانند در شب یلدا استفاده کنند چشم پوشی کرد. استفاده از لباس شب یلدا زنانه مناسب، استایل ما را فوق العاده می کند و باعث می شود ستاره مجلس باشیم و شیک پوشی خودمان را نشان دهیم. تفاوتی نمی کند مراسم شب یلدایی که در آن حضور داریم، تم خاصی دارد یا خیر. در هر حال ما می توانیم یک استایل چشم گیر را برای خود تهیه کنیم.

تم لباس شب یلدا مناسب شیک پوش‌ها

لباسی برای استفاده در تم یلدایی مناسب است که مجلسی، چشم گیر و خیره کننده باشد. از طرفی چون ست لباس شب یلدا برای استفاده در میان اقوام و بزرگترها استفاده می شود، هر لباسی را نیز نمی توانیم بپوشیم. اگر به ساعت ها جشن و پایکوبی علاقمندیم بهتر است لباسی را تهیه کنیم که راحت باشد و جلوی فعالیت ما را در شب یلدا نگیرد.

در شب یلدا ما می توانیم بهترین مدل های پیراهن، شومیز یا تاپ را به تن کنیم. کافی است سعی کنیم نقاط قوتمان را بهتر نمایش دهیم. مثلاً از یک شال کوتاه حریری روی موهای بلندمان استفاده کنیم. یا با استفاده از یک کفش قرمز خیره کننده پاهایمان را جذاب تر کنیم.

البته یک استایل چارخونه یلدایی و ساده نیز می تواند یک ترکیب فوق العاده برای ما باشد. به خصوص که استفاده از رنگ های قرمز و سبز در این استایل آسان تر است و لباس های ما نیز هماهنگ به نظر خواهد رسید. در این صورت حتی اگر یه پیراهن ساده نیز بپوشیم، تم یلدا را رعایت کرده ایم.

کاپشن مردانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع کاپشن مردانه

بهترین مدل های لباس یلدایی زنانه جذاب

حال با چند مدل لباس شب یلدا آشنا می شویم که معمول است و بسیاری از بانوان، از این مدل لباس ها برای تیپ زدن در شب چله 1402 استفاده می کنند.

شومیز سفید برای مهمانی شب یلدا

شومیز یکی از لباس هایی است که برای استفاده در هر مراسم و جشنی مناسب است. یک پیراهن ساده، خوش استایل و دخترانه است که بالاتنه ما را جذاب نشان می دهد و در عین حال پوشیده است. البته اگر عرض سینه بزرگی داریم ممکن است پیدا کردن شومیز مناسب ما کمی سخت باشد. در هر حال استفاده از شومیز سفید یا سرخ برای شب یلدا، می تواند استایل هر کدام از ما را چند برابر جذاب نشان دهد.

مانتو بلند ویژه شب یلدا

مانتو بلند ویژه شب یلدا

اگر موقعیت به صورتی است که لباس رسمی یا پوشیده تری را می طلبد می توانیم از انواع مانتو با طرح های جذاب و سنتی ایرانی استفاده کنیم. یک مانتو سوزن دوزی شده علاوه بر جذابیت ظاهری، ارزشمند است و از آنجایی که یک لباس با طرح کاملاً ایرانی است، به عنوان یک لباس شیک شب یلدا نیز قابل استفاده است. البته انواع کت های بلند را نیز می توانیم بپوشیم. این کت ها معمولا تک رنگ هستند و نسبت به مدل های متنوع مانتو سادگی بیشتری دارند.

کفش روزمره زنانه خرید و قیمت مشاهده

جدیدترین انواع کفش اداری زنانه

پیراهن کوتاه مجلسی

این نوع پیراهن ها به خصوص مدل های مدرن تر آن ها برای استفاده به عنوان لباس شب یلدا زنانه بسیار مناسب هستند. می توانیم این پیراهن ها را با رنگ سبز، سفید یا مشکی و استایل هایی امروزی تهیه کنیم و تیپی چشم گیر برای شب یلدای خود بسازیم. استفاده از کفش پاشنه دار و اکسسوری های به رنگ پیراهن نیز استایل ما را جالب تر می کند و باعث می شود تیپ مسحور کننده ای داشته باشیم.

پیراهن بلند سنتی ایرانی با چارقد

اگر تم مراسم شب یلدای ما، تم سنتی ایرانی است استفاده از لباس محلی در کنار یک چارقد قشقایی یا یک چارقد ترکمنی بسیار جذاب خواهد بود. این نوع استایل، امروزه نیز در بسیاری از شهرهای ایران به صورت غالب استفاده می شود و جذابیت زیادی به تیپ هموطنان ما می دهد. این پیراهن ها نیز اکثرا حالت سنتی دارند. اما اگر تمایل به خرید یک دست لباس سنتی ندارید، می توانید از یک کت کوتاه روی یک شومیز استفاده کنید و دامنی بزرگ با طرح محلی بپوشید.

کفش پاشنه دار زنانه خرید و قیمت مشاهده

انواع کفش پاشنه دار زنانه

 بلوز شلوار به رنگ قرمز، سفید و سبز

اگر تمایل به ساده لباس پوشیدن داریم، می توانیم از یک بلوز و شلوار ساده به رنگ های تم شب یلدا استفاده کنیم. می توانیم یکی از این رنگ ها را انتخاب کنیم و تمام لباس هایمان را تک رنگ ست کنیم. همچنین می توانیم از بلوز شلوار قرمز در کنار کفش و دیگر اکسسوری های سبز رنگ استفاده کنیم. اگر در این ترکیب از کفش پاشنه دار نیز استفاده کنیم استایل خود را چند برابر زیبا می کنیم.

کت و شلوار زمردی با شومیز سفید

این ترکیب نیز جذبه زیادی به ما می دهد. به طور کلی اگر از پارچه کتی برای تهیه کت و شلوار استفاده کنیم، ظاهر ما رسمی تر و سن ما نیز کمی بیشتر به نظر می رسد. اما اگر از یک کت ساتن براق استفاده کنیم، در عین اینکه استایل شیکی خواهیم داشت سن ما نیز کمتر به نظر می رسد.

گوشواره قرمز

کت دامن طوسی با گوشواره قرمز و گردنبند سبز

استفاده از کت دامن به عنوان لباس شب یلدا زنانه تیپ ما را رسمی و در عین حال دخترانه نشان می دهد. اگر کت ما به رنگی خنثی مانند مشکی یا طوسی باشد، و در زیرش از شومیز سفید استفاده کنیم می توانیم در عین سادگی تیپ چشم گیری بزنیم. کافی است رنگ اکسسوری هایمان را با دقت بیشتری انتخاب کنیم. این نوع استایل، مینیمال و جذاب است و بیشتر مناسب وقت هایی است که تمایل داریم لباس ساده تری به تن کنیم.

شومیز سبز روشن به همراه شلوار جین روشن

البته اگر مراسم شب یلدای ما یک مهمانی خانوادگی و ساده است، می توانیم از ترکیب یک شومیز با شلوار جین نیز برای تیپ زدن استفاده کنیم. تنها نکته ای که باید توجه کنیم این است که اگر شومیز تیره ای به تن داریم باید جین پررنگی استفاده کنیم و بالعکس. اگر از یک کتانی زنانه سبز جمع و جور نیز استفاده کنیم، تیپ ما نیمه رسمی و امروزی به نظر می رسد.

کتانی زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع کتانی زنانه

بلوز دامن با طرح یلدای سنتی

انواع مختلف بلوز و دامن نیز می توانند بهترین مدل لباس شب یلدا برای استفاده در موقعیت های مختلف باشند. به خصوص اگر که یک کت رویی کوتاه نیز روی بلوز ما قرار گیرد، می توانیم در صورت سرد بودن هوا از آن استفاده کنیم. بلوز دامن های با طرح سنتی به ما ظاهری اصیل و زیبا می دهند. 

می توانیم این بلوز دامن ها را به تن کنیم و در کنار سفره شب چله که با تم سنتی چیده شده عکس های هماهنگ و زیبایی بگیریم. در این صورت لباس ما به سفره می آید و زیباترین عکس ها را خواهیم داشت.

سرهمی سبز و قرمز

یک سرهمی یلدایی با رنگ های زیبای سبز و سرخ یا سبز و صورتی بهترین لباس برای یک مراسم خودمانی یلدایی است. اگر مهمانی ما با حضور عزیزان ما برگزار می شود استفاده از یک سرهمی کیوت دخترانه نیز برای این شب کافی است. البته باید به تم نیز توجه کنیم اما بسیاری از این سرهمی ها، شکیل و خوش ترکیب هستند و برای استفاده در مهمانی های خانوادگی مناسب هستند.

 

استایل شب یلدا ویژه عروس

استایل شب یلدا ویژه عروس

معمولا اولین شب چله یک عروس در هر خانواده، اهمیت زیادی دارد. در این شرایط بسته به منطقه و شهری که در آن زندگی می کنیم باید مطابق رسوم خانواده از لباس مناسبی استفاده کنیم. اگر استفاده از لباس های محلی در منطقه ما معمول تر است می توانیم از یک لباس سنتی با رنگ های جذاب قرمز، سفید و سبز استفاده کنیم.

در غیر این صورت می توانیم مطابق تم یلدا از یک پیراهن سبز با جنس مخملی استفاده کنیم. البته در این شرایط نیز ست کردن لباس زن و شوهر ایده بسیار جذابی به نظر می رسد.

استایل شب یلدا مخصوص آقایان خوش تیپ ایرانی

خوس تیپ بودن در هر مراسمی برای همه ما اهمیت دارد، استفاده از لباس های درست می تواند تیپ ما را جذاب و استایل ما را ماندگار کند. برخی از ما آقایان ترجیح می دهیم در شب یلدا یک کت ساده تن کنیم و از بلوز رنگی در زیرش استفاده کنیم. اما بسیاری از ما ذوق و شوق لباس پوشیدن با استایل تم شب یلدا را نیز داریم. در این بخش برخی از روش هایی که می توانیم استایل خوش ترکیبی داشته باشیم را مطالعه می کنیم.

بهترین مدل لباس یلدایی مردانه خوش استایل

بهترین مدل های لباس یلدایی مردانه خوش استایل

روش های مختلفی برای ست کردن لباس مردانه وجود دارد که برخی جذاب تر به نظر می رسد. برای مثال می توانیم موارد زیر را به عنوان مدل لباس شب یلدا بررسی کنیم:

  • یک هودی جذاب با طرح هندوانه: استفاده از یک هودی ساده برای مراسم های خودمانی به خصوص اگر بیشتر مهمانان هم سن و سال ما هستند توصیه می شود. حتی استفاده از کتانی مردانه نیز جذاب خواهد بود.
  • پوشیدن یک کت و شلوار جذاب مشکی: اگر از کت و شلوار استفاده می کنیم می توانیم لباس شب یلدا خود را با استفاده از یک کراوات سبز و قرمز مناسب بسازیم.
  • پیراهن با رنگ قرمز: پوشیدن یک پیراهن شیک مردانه به رنگ انار با شلوار مردانه ساده نیز تیپ بسیار زیبایی برای شب یلدا 1402 ما خواهد ساخت.
  • پولوشرت چهارخونه سبز و سفید: استفاده از این پولوشرت مردانه می تواند استایل ما را نسبتاً خودمانی نشان دهد. پولوشرت برای استفاده در کنار پدربزرگ و مادربزرگ نیز مناسب است.
  • پلیور و بافتی با طرح هندوانه: بهترین مدل لباس مردانه شب یلدا لباسی است که گرم باشد و در عین حال، شادابی روحیه ما را نیز مشخص کند. بنابراین یک پولیور با طرح هندوانه گزینه ای فوق العاده است.
  • کت و شلوار سنتی ایرانی: اگر تم مهمانی ما سنتی است، می توانیم از مدل های کت و شلوار قدیمی ایرانی استفاده کنیم و با یک کلاه مناسب استایلمان را بسیار شیک کنیم.

کتانی مردانه خرید و قیمت مشاهده

انواع کتانی مردانه

 

استایل شب یلدا برای بزرگسالان (بالای 68 سال)

استایل شب یلدا برای بزرگسالان (بالای 68 سال)

پدربزرگ ها و مادربزرگ ها نیز می توانند لباس هایی بسیار شیکی در شب یلدا به تن کنند. تنها ویژگی که ست لباس شب یلدا برای این گروه سنی باید داشته باشد راحتی و گرم بودن لباس آن است. برخی از ما با بیشتر شدن سن، احساس می کنیم بهتر است جشن گرفتن مطابق ترند روز را کنار بگذاریم. اما اگر با لباس هایی متناسب با تم شب یلدا به تن کنیم، فردی امروزی و شاداب به نظر می رسیم. 

اگر تم جشن حالت ایرانی دارد، استفاده از یک لباس خوش فرم با طرح های قدیمی پسند می تواند ما را به خوشتیپ ترین بزرگسال جمع تبدیل کند. اما اگر تم جشن امروزی است و دیگران نیز از رنگ های قرمز و سبز استفاده می کنند، استفاده از رنگ های پاستیلی مانند صورتی، سبز و قرمز روشن در عین اینکه بامزه است برای ما نیز مناسب است.

نیازی نیست از لباس های تمام پوشیده استفاده کنیم. بالا رفتن سن روی بدن ما تاثیر می گذارد و نیازی نیست از آن خجالت بکشیم. اگر محیط مراسم بسته و گرم است، می توانیم از مدل های تاپ و دامن راحتی نیز استفاده کنیم.

 اکسسوری زنانه و مردانه خرید و قیمت مشاهده

انواع اکسسوری زنانه و مردانه

اکسسوری هایی فوق العاده مخصوص شب چله

در کنار لباس شب یلدا اگر از اکسسوری مناسبی استفاده کنیم جذابیت تیپ خودمان را چند برابر می کنیم. به خصوص که اگر لباس های ما طرح یا تم متناسب با مهمانی را ندارند می توانیم از اکسسوری هایی استفاده کنیم که راحت تر پیدا می شوند. در این صورت زحمت تیپ زدن ما را کمتر می شود. انواع مختلفی از اکسسوری ها وجود دارد که با استفاده از آن ها تیپ ما تکمیل می شود، از جواهرات، بدلیجات و ساعت گرفته تا قطعات بزرگتر مانند صندل و جوراب که در این قسمت برخی از آن ها را بررسی خواهیم کرد.

کیف دستی مناسب شب یلدا

استفاده از کیف دستی زنانه یا مردانه با رنگی متناسب با تم یلدایی، استایل ما را بهتر نشان می دهد. اگر برای انتخاب لباس هایمان زمان زیادی را صرف می کنیم، چه بهتر که با استفاده از یک کیف مجلسی جذاب، زیبایی لباس هایمان را بهتر نشان دهیم.

گفته می شود که بهتر است کیف را با لباس یا کفشمان ست کنیم. اما اگر کیفی با طرح متناسب با شب چله داشتیم که با لباس هایمان خیلی ست نبود، می توانیم در این شب از آن استفاده کنیم.

کفش پاشنه دار زنانه برای شب یلدا

کفش پاشنه دار زنانه برای شب یلدا

بسیاری از ما خانم ها تمایل به استفاده از کفش های پاشنه بلند یا صندل های پاشنه ده سانتی در مراسم شب یلدا داریم. خصوصاً اگر قد کوتاهی داریم این مسئله اهمیت زیادی برای ما دارد. در این صورت بهتر است اگر استایل سایر لباس های ما خاص است، کفشی تگ رنگ و ساده استفاده کنیم. به خصوص اگر قرار است مهمانی در خانه یا جایی باشد که از صندل استفاده می کنیم.

اما اگر ترکیب لباس هایمان ساده است، نباید کفشی بپوشیم که با لباس های ما در شب چله هارمونی نداشته باشد.

انواع صندل با طرح هندونه یلدایی

مدل های بسیار جذابی از صندل و جوراب با طرح میوه های یلدایی تولید می شود که در شب یلدا می توانیم استایلمان را با کمک آن ها تکمیل کنیم. اگر صندل ما استایل کژوالی دارد بهتر است بقیه لباس هایمان را نیز به صورت کژوال ست کنیم. اما اگر از نوع چرمی یا مجلسی است استفاده از لباس های رسمی تری را باید در اولویت قرار دهیم.

تل سر با طرح شب یلدا

استفاده از تل سر با طرح شب یلدا نیز می تواند ایده فوق العاده ای باشد. تل ها تنوع بسیار زیادی دارند، و خصوصاً در فصل پاییز، طرح های متناسبی از تل با شب یلدا در بازار موجود می شود. بنابراین به سادگی می توانیم از تلی استفاده کنیم که در تکمیل استایل ما در شب یلدا به ما کمک کننده باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی مدل های جدید لباس دخترانه شب یلدا

آرایش ویژه شب یلدا

آرایش ویژه شب یلدا

حال که درباره پوشیدن لباس مناسب در شب یلدا دانستیم بهتر است درباره نحوه صحیح آرایش مناسب در این شب نیز مطالبی را مطالعه کنیم. به طور کلی بهتر است نوع آرایش ما در این شب با لباس هایمان همخوانی داشته باشد.

مثلا اگر لباس های رسمی استفاده می کنیم می توانیم از آرایش تیره تری استفاده کنیم. اما اگر استایل کژوالی با رنگ های صورتی و سبز روشن پاستیلی استفاده می کنیم بهتر است از یک آرایش لایت استفاده کنیم.

 آرایش چشم مخصوص شب یلدا

آرایش چشم مناسب برای شب یلدا ۱۴۰۲ را می توانیم بر اساس رنگ سال نیز انجام دهیم. ضرورتی ندارد که حتما از سایه های رنگ تم یلدایی استفاده کنیم. اما بهتر است بدانیم که در هر استایلی بهتر است از چه رنگ و تمی استفاده کنیم تا آرایش ما جذابیت بیشتری داشته باشد.

لاک و تزیین ناخن ویژه شب یلدا

لاک و تزیین ناخن ویژه شب یلدا

بسیاری از ما خوش ذوق هستیم و تمایل داریم از تزیینات ناخن مخصوص شب یلدا استفاده کنیم. در این صورت می توانیم از طرح های پاییزی، هندوانه ای، اناری، سنتی یا آجیل را بزنیم و ناخن های جذابی برای خود بسازیم.

برخی از استایل هایی که می توانید در شب یلدا داشته باشید

برخی از ما دانش بیشتری درباره استایل های مختلف داریم و می دانیم کدام استایل برای ما مناسب تر است. از آنجایی که نوع بدن و ترکیب چهره ما با هر استایلی، ممکن است ظاهری بسیار متفاوت داشته باشد شاید علاقه داشته باشیم که استایلمان را ثابت نگه داریم. در این قسمت روش های تیپ زدن با استایلی خاص در شب یلدا را مطالعه می کنیم.

استایل کژوال یلدایی

اگر همیشه تمایل به استفاده از هودی گشاد و شلوار جین داریم می توانیم در شب یلدا نیز این تیپ را حفظ کنیم. می توانیم از یک هودی یا تیشرت با طرح یلدایی استفاده کنیم یا از اکسسوری هایی استفاده کنیم که در عین کژوال بودن، برای استفاده در کنار لباس شب یلدا نیز مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: چندین استایل زیبا با بادی

استایل مینیمال یلدایی

در استایل مینیمال یلدایی، می توانیم از رنگ های ساده تری استفاده کنیم و حتی از یک رنگ برای تهیه ست لباس شب یلدا استفاده کنیم. اگر رنگ های انتخابی ما کمی حالت دودی داشته باشند در اوج سادگی و با استایل مینیمال نیز می توانیم برای تم شب یلدا نیز تیپ بزنیم.

استایل بوهو یلدایی

استایل بوهو یلدایی

یکی از مسحورکننده ترین استایل ها برای ست لباس شب یلدا، ست با استایل بوهو است. این استایل به خودی خود روح آزادی دارد و از ترکیب با اکسسوری هایی که انار خشک شده از آن ها آویزان است نیز هیچ ترسی ندارد. البته اگر از یک پیراهن بوهو با رنگ پایه قرمز یا سبز به تنهایی نیز استفاده کنیم، یک تیپ یلدایی فوق العاده خواهیم داشت و برای شب چله آماده خواهیم بود.

استایل هنری یلدایی

استایل هنری یلدایی از ترکیب رنگ های متضاد و در عین حال جذاب در کنار هم به وجود می آید. در این استایل کافی است هر آنچه معتقد هستید باید با هم استفاده شوند و از نظر بصری جذاب هستند را استفاده کنید. انواع کت های زنانه بلند، در کنار کیف های دستی سبز و قرمز در این استایل قرار می گیرند. همچنین اگر استایل یلدایی خود را مطابق کریسمس بزنیم باز در استایل هنری تیپ زده ایم.

بیشتر بخوانید: انواع استایل زنانه و کاربرد آنها

استایل هیپ هاپ یلدایی

ست کردن استایل هیپ هاپ برای شب یلدا از سخت ترین کارهایی است که ممکن است انجام دهیم. زیرا که هیپ هاپ معمولاً دست ما را در انتخاب رنگ می بندد اما استفاده از کلاه، سربند یا سایر اکسسوری های یلدایی ما را از این مخمصه نجات می دهد.

دقت کنید که اگر همان لباس هایی را که در استایل هیپ هاپ استفاده می کنید را با رنگ های یلدایی ست کنید، ممکن است تیپ شما از استایل هیپ هاپ به کژوال تغییر کند.

بهترین فروشگاه برای خرید لباس شب یلدا کجا است؟

وقتی تمایل داریم ست لباس شب یلدا خود را تهیه کنیم بهتر است در زمان خود نیز صرف جویی کنیم. اگر از فروشگاه های اینترنتی خرید کنیم می توانیم در مدت زمان کوتاهی بسیاری از کالاهایی که می خواهیم انتخاب کنیم، نظر کاربران را درباره آن ها مطالعه کنیم و از اینکه کالا برای ما مناسب است یا خیر مطمئن شویم.

فروشگاه اینترنتی ریبون جذاب ترین محصولات را برای تیپ زدن در شب یلدا برای ما فراهم می کند. این محصولات در ریبون با قیمتی ارزان و عالی برای استفاده به فروش می رسند. توصیه می کنیم شما نیز از ریبون محصولات خود را بخرید تا از کیفیت تمامی کالا ها مطمئن باشید.

نکات انتخاب سایز لباس مناسب شب یلدا

پیش از خرید اینترنتی یک لباس شب یلدا باید بتوانیم سایزمان را به درستی تطابق دهیم. به خصوص اگر چیزی به شب یلدا نمانده زیرا اگر دیر شود تعویض کالا ممکن است برای ما فایده ای نداشته باشد. پس بهترین کار این است که بدانیم چه سایزی برای ما مناسب تر است.

خوشبختانه فروشگاه اینترنتی ریبون برای تک تک محصولاتش در زمینه پوشاک، سایزبندی قرار داده است. ما می توانیم پیش از خرید سایز خود را گرفته با سایزبندی محصولات ریبون تطابق دهیم و انتخابی درست داشته باشیم. به علاوه که ریبون ضمانت بازگشت 15 کالا را نیز برای ما در نظر می گیرد و کالاهایی فوق العاده و با کیفیت به ما عرضه می کند.

امیدواریم که این مطلب برای شما موثر بوده باشد. نظرات ارزشمند خودتان را از ما دریغ نکنید و اگر شما نیز روشی برای ست کردن استایل شب یلدا می دانید حتما در بخش نظرات به ما پیشنهاد دهید. از همراهی شما متشکریم.