مجموعه بین فصلی ورساچه بهار 2023

با فرا رسیدن فصل بهار، ورساچه، برند لاکچری فعال در زمینه مد و پوشاک ایتالیایی، طراحان خود را برای یک پروژه فوق العاده بهاری دور هم جمع کرد و مجموعه بین فصلی ورساچه در بهار 2023 را پدید آورد. دوناتلا ورساچه طراح اصلی این برند و خواهر بنیان گذار ورساچه با استفاده محکم و بدون وحشت از مدل و طرح، در این مجموعه یا ریزورت، رنگ های بهاری را با رنگ سال برند ورساچه یا همان مشکی ترکیب کرد و حال و هوایی چشم گیر به لباس های با طرح گل و رنگ های بهاری داد.

معمولا این برند در رنگ ها ساده میگیرد و علاقه زیادی به قرمز تند یا سبز چمنی ندارد، در کالکشن نیم فصلی ورساچه، این بار نیز رنگ های گرم و اسیدی مخلوط با رنگ های پاستیلی انتخاب اصلی دوناتلا و همکارانش بود. آن ها حتی میخواستند احساسات بنیان گذار مفقود این برند را نیز در این مجموعه بیشتر به تصویر بکشند. اما در عین حال، مرتب بودن همیشگی ورساچه در پارچه در این تصاویر مشاهده نمیشود. انگار ورساچه با نمایش دادن ظاهری نورانی و کمی شلخته میخواهد حس صبح یک شب طولانی را به ما یادآوری کند.

تنوع نژاد مدل ها در کالکشن بین فصلی ورساچه در بهار 2023

از آنجایی که ورساچه میخواهد بگوید ریزورت 2023، مناسب همه شما است. سعی میکند تنوع نژادی مدل هایش به گونه ای باشد که این مسئله را نمایش دهد. تفاوتی نمیکند چه استایل، چه نژاد و چه رنگ پوستی دارید، با ترکیب به اندازه رنگ های تیره ای مانند مشکی یا قهوه ای و رنگهای پاستیلی و روشن بهاری جذابیت این کالکشن برای گروه های مختلف نشان داده شد. هرچند این بار ورساچه در کفش های با پاشنه کوتاه ایتالیایی همیشگی، از رنگ های روشنی مانند سبز و یاسی استفاده کرده است اما در طراحی کیف به رنگ های اصلی یا خنثی وفادار ماند. ورساچه برخلاف برندهای دیگر لاکچری مانند لویی ویتون، علاقه ندارد بند شانه را از کیف هایش حذف کند تا همه بتوانند به راحتی آن ها را تهیه کنند. اگر یک کالکشن، جمعیت بیشتری از افراد را راضی نگه دارد میتوان گفت موفقیتش دائمی و تضمین شده میماند و ورساچه در این مجموعه بین فصلی نشان داد از این مسئله به خوبی آگاه است.

مشاهده کنید: نیم تنه ورزشی زنانه

شیک مشکی، استایل کلاسیک ورساچه

مگر میشود ورساچه یک کالکشن جدید را بیرون بدهد و تعدادی لباس جدید کاملا مشکی برای طرفداران قدیمی اش، در آن نباشد؟ به هر حال این مجموعه، مخصوص بهار و تابستان است و شاید برخی استایل تمام مشکی را برای این فصل مناسب ندانند. به هرحال طبق همیشه، ورساچه نام برندش را هوشمندانه در این لباس ها استفاده کرد و استایل و جذابیت لباس را فدای قراردادن نام خودش نکرد. اگر از هواداران این برند هستید، میدانید که تفاوت ورساچه با برندهای دیگر در همین است. نام ورساچه، لوگوی آن و طراحی لباس با آن خسته کننده و آزار دهنده نیست و جذابیت اسرارآمیزی به لباس و کیف این مجموعه میدهد.

شلوار واید لگ، نماینده استایل خیابانی در مجموعه بین فصلی ورساچه در بهار 2023

به هر حال وقتی یک برند همه پسند در دست شما است، مدل های مختلفی از لباس های شیک و اسپرت را تولید میکنید. ورساچه به استایل خیابانی نیز نه نمیگوید. هرچند به هرحال، آنقدری در لباس دست میبرد که با یک نگاه نیز میتوانید بگویید، این لباس از یک برند لاکچری است یا خیر. درهر حال اگر علاقه دارید فقط یک قطعه لباس نیز از این برند برای استایل روزمره و بازیگوش خود تهیه کنید میتوانید. دوناتلا با یک ایمیل به مجله ووگ توضیحاتی درمورد مجموعه داده است :(( سخت و لطیف، مردانه و زنانه، رسمی و کژوال، نسل جدید، از این تضاد ها استفاده میکند و میبینم که سنت ها را کاملا میشکند و پاره می کند.))

مشاهده کنید: لباس دخترانه

تنوع محصولات این مجموعه بین فصلی بسیار بالا است!

در این کالکشن بین فصلی ورساچه به سراغ طراحی انواع اسکارف، دستمال گردن، شال و روسری و کلاه آفتابی نیز رفته است. انگار هر قطعه لباسی که بخواهید، به هرحال در این مجموعه پیدا میشود، از انواع کت و تاپ و کمربندهای مخصوص ورساچه تا تیشرت، عینک و حتی گردن آویز _یا چوکر_ همه در این مجموعه تولید شدند. تنوع جنس و نوع پارچه نیز در این ریزورت جالب توجه است. مثلا از پارچه های شیفون گل گلی، گلدوزی های برجسته دوخته اند. یا از برش مربعی، شانه های محکم، کت های کوتاهی تا کمر ساختند تا جذابیت بخش بالایی شلوار و برند کمربند نیز بیشتر مشخص شود.

طرفداران میخواهند ورساچه مسیرش را با قدرت ادامه دهد!

طراح برند ورساچه میگوید: (( بهار بسیار زنده و پرانرژی است.))

برخی طرفداران نگران این هستند که ورساچه دوباره به استایل تمام مشکی شیک خود برگردد و آن ها را تا بهاری دیگر با این کالکشن تنها بگذارد. پس از مرگ تراژدیک بنیانگذار ورساچه در دهه نود میلادی، دوناتلا به تنهایی بار این برند را به دوش کشید و کاملا میداند در جهان مد چه میگذرد، او سلیقه جوانان را مورد بررسی آماری قرار میدهد و با دنیای امروز و تکنولوژی زنده جهان در ارتباط است. از تغییر و شکوفایی هم نمیترسد و همین دل طرفدارانش را در این سالها گرم کرده است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا نظرات مردم این بار هم به گوش ورساچه میرسد یا خیر.

نظر شما در مورد این برند چیست؟ از میان مقالات ما در این زمینه مانند کالکشن پاییز 2023 الکساندر مک کویین، فشن شوی 2023 لویی ویتون و کالکشن فرعی گوچی سال 2024 و مقاله فعلی کدام برای شما جذابتر یا استایل طراحی لباس ها برای شما بیشتر قبل استفاده است؟